Oeps!!

• Topicstarter Topicstarter Kaiko
  • Startdatum Startdatum
K

Kaiko

Guest
Nou ik ging vandaag een test ritje maken met mijn carson 2,5 cc 4 wd en wat denk je.....
jah een ongeluk.
Ik ben met de auto door de greppel gegaan en toen maakte ie een salto en van schade.... alleen de bumper in elkaar.
Maar nu is mijn vraag: Ik heb een zender van Futaba de megatech 2pl.
En als ik nu naar rechts stuur gaat de auto naar links en andersom na tuurlijk ook.
Wie weet hoe ik dit in de zender kan wijzigen ????
Ik heb een zeeeeeer slechte en onduidelijke beschrijving erbij gekregen en wie kan mij hier dus mee helpen ???
Alvast bedankt !!!! :lol: :lol: :lol:

Satoer zei:
-Servo reverse.

Maarre... je bent dus gewoon gaan rijden zo hahahaha :lol: :hammer:

nee nee het moet gaan in de zender zelf.
Jah het kan met wisselen van servo jah maar daarom heb ik die zender niet gekocht hé

Cheeta zei:
Een schakelaartje! gewoon aan de voorkant!
Nee tis een computer zender.

Uit de handleiding:
afb2046.jpg

En als je er niet uit komt hou je de zender gewoon lekker op z'n kop en ga je zo rijden
tongue.gif

ik ben blij dat je dat allemaal controleerd voor je aanrijd hahaha.
voor hetzelfde geld stond ie volgas, lachen als ie dan in je handen full poelie wil vertrekken :lol:

altijd checken of alles werkt en de goede kant op draait !

Ik had hetzelfde, mijn ultrex reed achteruit :( Sta je wel even gek te kijken aangezien in da avond daarvoor de tekening 3 x had bekeken of de diffs er goed in gingen.

Jongens allemaal bedankt!!!
Ik heb het gevonden , nu kan ik morgen eindelijk eens echt gaan proef rijden !!!!!!!

ik had het ook eens met mn 1:8! ik dacht.. nou ff warmdraaien.. reed ie achteruitweg 8-) dan schrik je wel even... En ik heb wel eens in een 1:12 een brandstof motor gezet en andere vcertandingen.. nou..!! het wertke wel! ik zet hem neer en hij rijd achteruit :lol:

Rc Gek zei:
ik had het ook eens met mn 1:8! ik dacht.. nou ff warmdraaien.. reed ie achteruitweg 8-) dan schrik je wel even... En ik heb wel eens in een 1:12 een brandstof motor gezet en andere vcertandingen.. nou..!! het wertke wel! ik zet hem neer en hij rijd achteruit :lol:

Sinds wanneer kan een gewone brandstof auto achteruit rijden ? :roll:

psygho zei:
Door een even aantal tandwielen te gebruiken , wanneer er een oneven aantal op zat, en vica versa :wink:

En gaat hij daardoor achteruit rijden ?
Das toch gewoon een ander vertanding, de motor draait dan toch nog steeds in dezelfde richting ?
Met een andere vertanding gaat hij toch gewoon een hogere topsnelheid halen of sneller optrekken, of mis ik soms iets ?

achteruit rijden ? met brandstof ?
heb ik ook al eens voorgehad echt weird ik start en ik geef gas en hij reed achteruit snapte ik niets van toen viel hij stil

ja, maar ik zeg toch de STANDAARD brandstof auto en zover ik weet heeft een Wildcat dat niet en ik betwijfel et of hij et op een zelfbouw heeft geplaatst, maarja ik kan ook mis zijn natuurlijk.

Was het niet gewoon dat je motor achteruit liep. Komt wel eens voor als i afslaat tijdens het starten en dan door de terugslag weer aanslaat alleen de verkeerde kant op.
Dan rijd de auto gewoon achteruit hoor.

gr Remco

maar die clutch koppelingen vliegen die dan niet open ? die blijven dan toch dicht ? niet want die draaien de verkeerde rochting op

pieter007 zei:
maar die clutch koppelingen vliegen die dan niet open ? die blijven dan toch dicht ? niet want die draaien de verkeerde rochting op

idd, die blijven gewoon zitten, ze worden zelfs nog meer naar binnen gedrukt denk ik.

Back