Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Indien ieder zijn eigen tafel of workmate meeneemt is het probleem opgelost,zo gebeurt het ook op een trainings/wedstrijd-dag wanneer er geen tafels zijn.
Bij deze kan ik jullie zeggen dat er geen permanente stellingen of tafels van beton mogen worden geplaatst,alles moet snel verwijderbaar zijn,zo wil de gemeente het hebben.
Groet
Wie ben jij nou weer? Kan je al die mooie regels die je opnoemt ook eens laten zien? Ik hoor je van alles roepen, maar ik zie geen bewijs.
Het lijkt een beetje op een dominee die steeds zegt "God wil het zo" en vervolgens mensen laat doen wat hij wil. Ik geloof er in ieder geval niet veel van!
Wie ik ben,ik ben degene die daar de rekeningen betaald,en ben ook degene die jullie kan laten verwijderen door de politie,aangezien jullie geen lid zijn.
Dus zeg het maar???
M.vr.gr.
Beste Husq,
Dus als ik het goed begrijp is de vereniging en de pacht dus toch niet opgezegd?
Na de laatste weken is toch wel vastgesteld dat er flink animo is voor de locatie. Zou toch eeuwig zonde zijn als dit weer teniet word gedaan door de frustraties en communicatie problemen tussen enkele personen. Ik zeg dit overigens zonder enige vorm van kritiek, maar puur uit zorg dat dit de verkeerdekant uitgaat zo..
Mvg
Greggy666