Ik vind het een vreemd verhaal hoor.
Er was een vereniging die op sterven na dood was en een baan die er voor schandaal bijlag. Een groep mensen doet zijn stinkende best om weer wat van de baan te maken zonder daar meer voor terug te vragen dan de kans om ook op die baan te kunnen rijden en ineens is daar iemand die zich husq noemt en die gaat dan lopen bedelen en dreigen voor geld.
Al die tijd hoor je hem niet, je ziet hem niet en als alles klaar is en mensen het doel dat ze gesteld hadden, namelijk een baan in orde maken zodat er weer belangstelling komt dan is hij er met zijn magniet vingertje en bedreigingen om in een klap alles weer teniet te doen.
Beste husq: Wat wil je nou? een braakliggend terrein waar jij heer en meester over bent, of een leuke baan met enthousiaste mensen die er komen rijden en plezier met elkaar maken?
Het hele "jullie zijn geen lid" verhaal leidt alleen maar tot een hoop frustraties en is weinig constructief. Als je een vereniging wil handhaven dan zou het je als voorzitter netjes staan je constructief op te stellen en niet de houding aan te nemen van een kleutertje waar ze het favoriete speeltje van willen afpakken.
Ik wil best lid worden van een vereniging en mijn contributie betalen en werk aan de baan doen etc maar de voorzitter van die vereniging moet dan wel iemand zijn die zich professioneel kan opstellen in conflict situaties en die constructief oplossingen zoekt voor problemen zonder zich te beroepen op allerlei dreigementen.
Like.
Roger