De reacties in dit draadje blijven mij verbazen. Zoveel gemopper op een uitbreiding van mogelijkheden. Als een organisatie tijd en moeite steekt in het verwerven van een vlieglocatie en daarmee ook (deels) verantwoordelijkheid neemt voor het gebruik van de locatie is het toch niet onredelijk om gebruikers te vragen lid te zijn. Het feit dat mijn dochter lid is van de lokale korfbalvereniging betekent in die kringen ook niet dat zij elders zomaar ongevraagd gebruik kan maken van een andere sportlocatie.
Ik ben erg blij met de locatie in ZOutelande en ga daar graag een keer vliegen. Daarnaast hoop ik dat het club lidmaatschap van de KNVvl er er door komt. Ik vind het een gewaagd, gedurfd en origineel idee met (bijna) alleen maar winnaars. Meer leden en die leden een lagere contributie. Vanaf dan is er weer minder reden voor deze discussie.
KNVvl proficiat
Erik
Ik ben erg blij met de locatie in ZOutelande en ga daar graag een keer vliegen. Daarnaast hoop ik dat het club lidmaatschap van de KNVvl er er door komt. Ik vind het een gewaagd, gedurfd en origineel idee met (bijna) alleen maar winnaars. Meer leden en die leden een lagere contributie. Vanaf dan is er weer minder reden voor deze discussie.
KNVvl proficiat
Erik