marcelsiggery
Forum veteraan
Het word morgen wel klut weer!
Daarom vandaag nog ff lekker veldhangen ;-)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het word morgen wel klut weer!
Ik heeft helaas geen tijd vandaag anders had ik ook wel even gekomen.Daarom vandaag nog ff lekker veldhangen ;-)![]()
Komt goed uit ik heb ook helegaar geen zin, wil lekker bankhangen.Gorby,wordt hem niet morgen alhoewel het best redelijk weer wordt.Heb geen fut,en zin meer om de draagarm op te pikken.moet ook de servobox nog inruimen etc etc etc sorry
Heledag bezig geweest in de tuin en allemaal kleine dingetjes klaar gemaakt voor woensdag.Dan komen de openslaande deuren en zaterdag sierbestrating in da voortuin.Dan de achtertuin nog en de hele binnenboel even saucen en mijn natuurstenen vloer reinigen en opnieuw impregnerenKomt goed uit ik heb ook helegaar geen zin, wil lekker bankhangen.
Zit heerlijk rustig in de tuin,muziekje erbij en het is erg ontspannend,ondanks dat ik er geen klote zin in hadDie bruine pret paal gaat wel,maar dat knutselen?bah bah.
Denk dat ik maar ff langs moet bij em.Scheelt natuurlijk al een heel end , dat er niemand staat te jagen![]()
![]()
Zou je wel willen he ,een demolition derby,ouwe sloper..Komt de savage ook weer mee![]()
Komt de savage ook weer mee![]()
Zou je wel willen he ,een demolition derby,ouwe sloper.![]()
Zal ik melvin ff de baja laten besturen![]()
![]()
Huh ,wat mis ik hier?Is goed hoor,kan jij onderdelen bestellen![]()
Alleen nog opladenHuh ,wat mis ik hier?
Dat wachten op DDM duurt lang he!