Offroad: Het kopen van de juiste motor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben 4 weken geleden begonnen met rijden met een 2e hands kyosho infero
os max vzb blok wat erop lag liep na 10 min vast ...gemaakt en verder rijden
van de week men servos en zender na de klote .. dus gelijk verkocht
ik vond het wel allemaal kei leuk en heb het afstellen nog niet helemaal onder de knie
wel zijn er genoeg mensen om me heen met ervaring

daarom wil ik verdergaan met rijden met een goede auto . kan een xray xb 808 kopen zonder servos en blok daar wou ik dan de Alpha S852 .21 5+2P op leggen ...
is dit een goede keus voor mij??
ik wil er wel ff plezier van hebben en soms ook gewoon door het zand en gras (droog) met men maten of op een cross baan ... maar ook op banen inschrijve !!!
er zijn ook mensen die tegen me zeggen je moet zon baja 5t halen ..
zelf vind ik zon buggy mooier

gr danny

Voor iemand van 26 verwachten we een betere taalgebruik maar dat terzijde.

De Alpha motor in een Xray zal niet tegenvallen, beide zijn prima producten.

Ja roelof ik weet dat ik niet zo goed ben in spelling
En abn ... maar als je begrijpt wat ik bedoel hoef je op mijn taal gebruik niet te reageren
Ik ben er zelf ook niet blij mee soms .. maar met één alpha blokje komt het dus wel goed
Bedankt voor je reactie

In zowat elke browser is tegenwoordig wel een spellingscheck te installeren...... Google chrome oa doet dit standaard al, net als firefox..

Zucht taal gebruik, lekker belangrijk.
Ik zie regelmatig alpha-motortjes en ik vind die dingen echt prima lopen. Ook op wedstrijden weet ik zeker dat als de juiste rijders met goede setups van de auto meerijden deze motor makkelijk winnen kan.

Ik rijdt ook Xray en ben dik tevreden met die auto. Nu rijdt ik nog Novarossi motoren over 2 weken maak de switch naar Tecnopower. Dit is het nieuwe product van motorgoeroe Rody Roem.

Ennuh als ge oit vragen hebt jorg_vanleuken@hotmail.com is men imeel adderes. Komde gij uit Oss? ikke uit Uje.;)

oke jonges, dit hebben we nu zo vaak mee gemaakt....

een vraag van mijn kant: mag je mee doen met wedstrijden als je blokje uit de USA komt?

Tuurlijk mag dat.Houd wel rekening met de cilinderinhoud.Hier is voor de meeste wedsrijdserie's een maximum aan gestelt.Dit kan je terug vinden in het regelment van de wedsrijden waar jij aan mee wilt doen.

Die kende ik nog niet maar het verbaasd mij ook niets. De Tamiya cup heeft 2 doeleinden, het promoten van het merk Tamiya en de daarbij horende commerciele handel en het bij instappers vertrouwd raken met het racen.

In open klasses waar geen fabrikant aan verbonden is praat je zeker al over sponsoring, aankoop bonnen zijn dan zeker moeilijk te tonen....

de hsp is een kloon van een kloon. Probleem zal de onderdelen voorziening zijn.

[edit] Dat had dus niet hier moeten staan............vreemd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back