offroad rijders in deventer

ik heb liever geen tweedehands, zeker de accu's niet. wat eventueel wel kan is de overige, laadzak, trx stekkers, krimpkous, laadkabels.
de lader wil mijn vader niet tweedehands.

ik heb liever geen tweedehands, zeker de accu's niet. wat eventueel wel kan is de overige, laadzak, trx stekkers, krimpkous, laadkabels.
de lader wil mijn vader niet tweedehands.

accuus en laders die honderden ladingen mee kunnen.
Als ik alles 30 x heb gebruikt is het veel.

Maar beter een nimh voor je dan is wat goedkoper.
Misschien dat ik je een keer zie omg deventer.
dan kan je altijd een lipotje lenen die dag.

Sorry?
Wie/wat/wanneer gaan er mensen rijden dan?,en komt er nog een Deventer clubje?,dat onroad clupje is niets voor mij,met hun bandenwarmers enzo :eek:

Ik had al eens ene oproep gedaan om een keer met zo veel mogelijk mensen af te spreken en dan eens met elkaar te "bomen" over een eventuele leuke club. Ik ben vanaf donderdag vrij dus zal er elke dag wel ff zijn (na 5 uur want dan zijn de werklui weer weg)
In ieder geval zaterdag en zondag is een idee. Lekker weer !!!!
Dus, al heb geen (rc)auto, moet je eindje fietsen, vrouw ziek, kanarie zingt vals..... maakt allemaal niet uit, gewoon komen :-)

Was niet lullig bedoeld sorry dark. En in mijn rijtje was ik huiswerk vergeten die hoort er ook nog tussen haha. Daarom nu dinsdag al een oproep voor zaterdag of zondag dan kan iedereen er rekening me houden. En weet je als dat fietsen echt zo probleem is wil ik je wel komen halen hoor. Gewoon leuk als je er eens bij bent

sorry, training van 18.30 tot 19.30

nee, ik ben idd lui. ach met onze tuin kan ik me ook niet vervelen. super groot, helemaal om het huis, schansen, super gladde tegels voor driften, zand gebied, heel kort gras.

maar met meer is het altijd leuker!!

welke auto's heb je nou? waarom gaan je hpi , rustler en je erbe weg?

binnen twee maanden 3 auto's en 3 weg.

Laatst bewerkt:
Dan geef ik het op :-)
revo ging weg omdat ik er een knal bedrag voor kon krijgen.
Rustler die ik gekocht had was niet goed dus ging terug naar verkoper
hpi firestrom gaat nu weg omdat ik extra geld nodig heb voor mijn nieuwe aankoop.

Morgen avond ( woensdag 20 april) Ben ik er als het goed is rond 19:00 of 19:30 uur samen met een vriend aan het rijden.

Afgelopen weekend wilde ik ook gaan rijden, alleen heb ik de schroefdraad van de gloeiplug van mijn buggy kapot gedraaid. Ik was iets te enthousiast met het aandraaien. Nu wil de plug er niet meer goed in. Weet iemand misschien of deze schroefdraad opnieuw te tappen is? Of zit er niks anders op dan een andere motor te kopen?
Alvast bedankt.

Back