offroad rijders in deventer

rc deventer
Voor alle mensen uit Deventer ben ik een website aan het bouwen.
Het is de bedoeling dat ik hem ga uitbereiden met meer!!!
Alle tip's zijn welkom.
Kijk en huiver,,,,,,,,,?
Wil je ook op de website met foto van je zelf en auto, stuur maar wat in, plak ik je d'r bij.

Welkom bij de Club.

Groeten Rudy

Laatst bewerkt:
Begin is er!
Stond ik mooi alleen net op de bult met mijn zoon..nog ff denk ik en er lig gras..
Stikte van de wandelaars daar,wat een maffen!
( zullen ze ook denken van mij met me autootje:D )

Hoi Mike en anderen.
Ik ben momenteel veel aan het rijden bij circulus.
Waar vroeger het oude woonwagenkamp was.
Je rijd de bult op naar boven en dan gelijk aan de linker kant.
Geen mens die last van je heeft en het is mooi vlak.

Groeten Rudy.

Tegenover de stort bedoel je?,daar reed ik ook met de motor,een beetje trailen..
Binnenkort ff kijken,leuk..348 krijg je gauw klachten denk ik,en er wordt gauw wat mee gedaan denk ik (gras?,wat ze met die grote bult gaan doen weet ik niet)

Hej rudy, Leuk man die webstite. Ik was zelf ook met iets bezig (maak websites voor diversen mensen)
Is het alleen voor de Bigscale bedoelt of voor "onze" club?

Net de kuil in Diepenveen opgezocht,maar dat is vlak bij Nieuw Rande,naast huisnummer 7 toch?..daar zullen die mensen ook niet blij mee zijn als je met een verbrandingsmotor gaat rijden daar in het bos..en zo groot is het toch ook niet,en allemaal wortels van de bomen..,ben er eerder wel eens met mijn quad wezen rijden door die kuil.

Tegenover de stort bedoel je?,daar reed ik ook met de motor,een beetje trailen..
Binnenkort ff kijken,leuk..348 krijg je gauw klachten denk ik,en er wordt gauw wat mee gedaan denk ik (gras?,wat ze met die grote bult gaan doen weet ik niet)

Ale meer keer gereden nu bij de n348. Tot nu toe geen klachten gehoord en je hebt veel "kijkers" Als we een beetje doorrijden daar groeit er geen gras hahaha

Gisteravond voelde ik me weer goed genoeg op toch ff te rijden.
Ben met een vriend wezen rijden bij de n348!!!
Nou wat mij betreft blijven we daar rijden!!!!! die grote bult is echt super awesome^^. Mijn slash schoot echt vet daar door het zand.

Haha sorry:P. Alleen moet ik eigenlijk nog wat strakkere veren achter. En volgens mij zijn mn lipo's kapot. lipo pieper piept veel te snel en auto begint te stotteren. leg ik hem aan de lader. Geeft die nog iets van 3.8 volt per cel.
gaaf, had ik graag willen zien. volgende keer ff bellen haha

naast borgele bad hebben we ook nog niet uitgeprobeerd, ik weet niet zeker of het groot genoeg is voor baja's maar ik denk het wel.

Ik geloof dat dark echt niet van fietsen houdt. LOL . Kom op joh het is echt FUN om met ze alle te rijden. Ik fietste gisteren langs de bult, ik zag je wiel afdrukken in de aarde haha.
Wie kunnen er allemaal aankomend weekend?

ik kijk wel als ik tijd heb. ik een nieuw probleem. ik rijd zo'n 2 minuten op een accu, dus tijd voor nieuwe.
alleen heb ik niet echt geld.

ik kijk wel als ik tijd heb. ik een nieuw probleem. ik rijd zo'n 2 minuten op een accu, dus tijd voor nieuwe.
alleen heb ik niet echt geld.

Welke accuu heb je nodig?
Ik kom uit arnhem dus kom misschien een keer kijken in deventer met wen.
Is niet erg ver voor ons.
Ik heb nog wel wat lipos liggen misschien zit er 1 voor je tussen.
pb anders maar even.
Dan neem ik hem gelijk mee naar deventer.

nee, hoeft niet, ik neem gewoon zo'n nimh3000mAh, niet zo duur.
als ik naar lipo overstap dan moet ik best veel betalen voor alles in NL. en ik weet niet of ik over een jaar nog deze hobby heb dus dan is het zowat weggegooid geld.
-2x turnigy 5000mAh 2s €35,- per stuk
-overig (stekkers, laadzak, enz.) 30,-
-lader (imax b6) 60,-

nee, hoeft niet, ik neem gewoon zo'n nimh3000mAh, niet zo duur.
als ik naar lipo overstap dan moet ik best veel betalen voor alles in NL. en ik weet niet of ik over een jaar nog deze hobby heb dus dan is het zowat weggegooid geld.
-2x turnigy 5000mAh 2s €35,- per stuk
-overig (stekkers, laadzak, enz.) 30,-
-lader (imax b6) 60,-

die turnigy heb ik er 2 van .
imax b6 heb ik ook voor je
stekkers??
zitten bij de lader naturlijk.

160 euro???????
Koop het bij mij dan haha geef ik je het voor 100:D

Back