offroad rijders in deventer

uhm jongens. We (angelo, nils en ik) hebben geen paaltjes gezien al is het nog zo? De hele bult en de rest er omheen kunnen we nog gewoon rijden hoor? Dat andere stuk maakt me niets uit.
Paaltjes gepoot aan de zijkant,en perkjes beplant met stengels..gras zal wel ingezaaid worden eerdaags lijkt mij..ploegen dus:yes:
Ik heb mijn Baja tekoop gezet en er komt waarschijnlijk een flux achtig ding voor terug..jullie helpen mij wel met de lipo's hè?,daar weet ik nog niet veel van!..nitro blijft ook nog,en misschien als het meezit komt er ook nog 1-tje van bij,vind mijn zoontje ook wel leuk!(misschien makkelijker kiezen als je beide hebt staan)
Op hol slaan kan ik niets van terug vinden,misschien een klote buurman met een stoorzender?,standaard Hpi zender,ben er niet kapot,ben Spektrum gewent
Gr. Mike

pff wat duren 2 weken wachten toch lang vordat mn flux komt.
Heb mijn lipos al wel binnen, even bij de koe wat deans kopen. Nog tips voor solderen? Of gewoon knippen en plakken?

hmm gewoon solderen haha:P. Motor is weer gesoldeert. Heb nu andere vertanding maar volgens mij doet die het nog niet echt lekker. Heb niet echt goed kunnen proberen toen straks. Morgen ff goed proberen als het weer het toe laat.

heey mike was je accu in je auto niet leeg want als je accu leeg is van je auto werk een failsafe ook niet meer .reed je met je savage of met je baja

gr angelo

zoals max al zei gaan wij vanavond rijden....

ja het is waar :P ik heb ook een account aangemaakt xD

Mod edit Emil, let even op je taalgebruik! Danku!
De volgende keer kan het een waaarschuwing kosten!

Ook even per pb deze info gegeven....

Laatst bewerkt door een moderator:
Wie is scope? Ik weet niet wat max er neer had gezet maar sinds wanneer gaan we censureren?
Zal ik die onroad auto kopen? zit een beetje op de wip eigenlijk.

Hallo Allemaal,

Na enige tijd dit forum te hebben gelezen, en ook dit topic ook maar een account aangemaakt zoals scope1990. Woon zelf ook in de buurt van Deventer en rij electro onroad. Ben ook geintresseerd in offroad alleen wat is een goede auto? onroad heb ik een Tamiya. Hoor graag jullie advies.

@Behave : Waarom zit je in de wip ? Zoals mlnl13 al aangaf een leuke auto. Rij zelf ook Tamiya TT01 en is een goede auto. Welke jij op het oog hebt ziet er goed uit. Hele goede zender, ontvanger en veren, dit kost nieuw al behoorlijk wat ;) en natuurlijk de extra auto en onderdelen. Kan je mooi oefenen met sleutelen en ervaring opdoen. De prijs is redelijk, ik zal proberen € 250-275 te bieden.

Hoor graag jullie advies voor een offroad auto erbij.

Greetz,
Han

Hallo Allemaal,

Na enige tijd dit forum te hebben gelezen, en ook dit topic ook maar een account aangemaakt zoals scope1990. Woon zelf ook in de buurt van Deventer en rij electro onroad. Ben ook geintresseerd in offroad alleen wat is een goede auto? onroad heb ik een Tamiya. Hoor graag jullie advies.

@Behave : Waarom zit je in de wip ? Zoals mlnl13 al aangaf een leuke auto. Rij zelf ook Tamiya TT01 en is een goede auto. Welke jij op het oog hebt ziet er goed uit. Hele goede zender, ontvanger en veren, dit kost nieuw al behoorlijk wat ;) en natuurlijk de extra auto en onderdelen. Kan je mooi oefenen met sleutelen en ervaring opdoen. De prijs is redelijk, ik zal proberen € 250-275 te bieden.

Hoor graag jullie advies voor een offroad auto erbij.

Greetz,
Han

Ohja ik heb trouwens geen belang bij de verkoop haha. ;)

scope is Nils dus :P je weet wel, die met dat hoedje whahaha

en Han58: hangt er vanaf wat je uit je offroad auto wil halen denk ik..... ik heb bijvoorbeeld een traxxas stampede met ezrun 9T setje...gaat goed hard... enige nadeel is dat het 2wd is als je egt wil scheuren met zon ding zou ik voor een 4wd gaan maar ik ben er meestal mee aan het bashen en stunten en zo dus dit werkt voor mij goed genoeg.
Ik heb ook een LRP buggy gehad 4wd, maar ik heb wel gemerkt dat ik meer aan het stunten ben met dat ding dan aan het racen, het was leuk rijden maar uiteindelijk heb ik zelf toch gekozen voor de stampede omdat ik het gewoon leuk vind om bij een goeie sprong backflips te kunnen maken xD

greetz

ow btw, ik ga vanavond weer rijden bij de N348 nog liefhebbers?

Back