offroad rijders in deventer

Ok..hoe moet ik de accu nou bewaren na het rijden?,opladen?ontladen,ff afspreken met elkaar,kunnen jullie deze ouwe man het ff uitleggen :-)

Als je deze week weer gaat rijden kan je ze gewoon weer laden.
Als je een paar weken niet gaat rijden in safe mode.
heb je wel een lipo zak?

Heb je het wel geprobeerd dan :-)
Ja ik heb wel een zak en ook 1 waar mijn lipos in kunnen.
Is het erg? mwahhh de een zou zeggen van wel de andere niet.
Dingen hebben een reputatie dat ze kunnen ontploffen.
Als je dan midden in de nacht naar je eigen paasvuur aan het kijken bent die in je woonkamer is begonnen denk je mischien: "wat ben ik een zak":proost:

haha dat is een goeie :P:).
Heb je het wel geprobeerd dan :-)
Ja ik heb wel een zak en ook 1 waar mijn lipos in kunnen.
Is het erg? mwahhh de een zou zeggen van wel de andere niet.
Dingen hebben een reputatie dat ze kunnen ontploffen.
Als je dan midden in de nacht naar je eigen paasvuur aan het kijken bent die in je woonkamer is begonnen denk je mischien: "wat ben ik een zak":proost:

heren, wij de rijders omg zwolle hebben de gelegenheid om te rijden op een bmx baan.
zowel electro als nitro als bigscale zijn welkom.

bij deze de mogenlijkheid voor jullie om mee te rijden

we starten voor de eerste keer met een groep van 10 mensen en als de beheerder het goed vind,kunnen we de volgende keer meer mensen toelaten.

dus als er hier mensen interesse hebben,geef je dan op in het meeting topic omg. zwolle

alle informatie is daar ook te vinden.

m.v.g. Arnold (alias Pinkie)

het is 15 euro per uur inderdaad maar dat kan je dan delen met iedereen die daar is. Zo had ik het althans begrepen. Dus als wij met zn 4 gaan zit je op kleine 4 euro de man per uur. Als er dan ook nog mensen uit zwolle zijn wordt het alleen maar goedkoper.
Of ik moet het verkeerd begrijpen.
Lijkt me wel leuk om een keer te gaan ALS IK MIJN AUTO HEB !!1
Ik wil wel rijden, 15 euro per kilometer hahhaa. geintje,

ooh oke als het zo werkt haha:P.
Moet eerst motor en regelaar hebben dan kan ik weer rijden.
En ja hoor jij wel xD
het is 15 euro per uur inderdaad maar dat kan je dan delen met iedereen die daar is. Zo had ik het althans begrepen. Dus als wij met zn 4 gaan zit je op kleine 4 euro de man per uur. Als er dan ook nog mensen uit zwolle zijn wordt het alleen maar goedkoper.
Of ik moet het verkeerd begrijpen.
Lijkt me wel leuk om een keer te gaan ALS IK MIJN AUTO HEB !!1
Ik wil wel rijden, 15 euro per kilometer hahhaa. geintje,

Ik bedoelde ik wil wel rijden naar zwolle en weer terug. Dus een keer met mannejte of 4 of 5 in mn auto die kant op is wel fun. heb je die baan gezien? vette jumps!!

Het is 15 euro per uur voor de hele baan,dus als we met 10 man gaan rijden,dan komt het voor ieder op 3 euro voor 2 uur rijden.

die jumps zijn echt mooi,ik hoop dat ik mijn e-revo voor die tijd klaar heb,want dan ga ik hem daar lanceren.

Jongens,ik verkoop de Flux achtige Savage..als je iemand weet,veels te snel voor mij,en die accu techniek blijf er tegenaan hikken,opladen gaat goed met de computerlader (1x gedaan nu) maar omdat ik niet rijd meer zou ik het spul op 70% moeten wegleggen?,dat duurt een halve dag voordat de lader hem weer op 70% heeft leeggetrokken?? (5400 miah)

Hej mike ik dacht dat ik snel was met kopen en weer verkopen maar jij wint hoor :-)
Agja,snap nieveel van lipo enzo,misschien moeten jullie mij het uitleggen,ik durf er niets mee te doen,hij is veeelllsss tesnel,en ik wil de auto heel houden,als ik hem verkoop..(€550 met nieuwe lader en nieuwe lipo's,en de complete auto met Spektrum zender is toch nie duur nie?)
Gr. Mike

ik zag hem al op MP staan ja. Je kan ook natuurlijk met normale accu rijden (dus geen lipo) dan is die een stuk handelbaarder denk ik. Heb je nu nog wel een electro dan want je had je baja ook weg gedaan hiervoor toch. Zonde man.

Back