offroad rijders in deventer

haha, welke is het nu geworden tessen?
En voor mij ik heb gisteren een laptop gekocht. Nahja moet me pa nog gaan terug betalen. Dus ik rijd voorlopig ff niet met mn slash want wil er eerst een krachtigere motor in. want met deze motor moet ik zo lichte vertanding rijden dat die zo kapot is.
Ik heb mezelf net een grote nieuwe auto gekocht (personenauto) dus daar ben ik nu even mee aan het "spelen"

@Minl,een Blitz nietz voor jouw?,mag je op afbetaling hebben van mij;) 5 of 10 euro in de week,met 0% rente,en je bent de man met 2 modellen,en een goed brushlessetje!!
En idd,wat voor 1:1 is het geworden?,een echt papa mobiel,of een familieauto?

Haha ik had gezien dat je hem te koop hebt. Opzich een leuke auto maar ik hoef er geen 2 haha. Het brushless setje zou ik daarintegen wel willen maarja . en over die auto hij had het over een hybride dus ik ben benieuwd haha.
@Minl,een Blitz nietz voor jouw?,mag je op afbetaling hebben van mij;) 5 of 10 euro in de week,met 0% rente,en je bent de man met 2 modellen,en een goed brushlessetje!!
En idd,wat voor 1:1 is het geworden?,een echt papa mobiel,of een familieauto?

Laatst bewerkt:
Aankomende zaterdag rij ik onder voorbehoud met de jongens in Raalte.
MMR (main meetings raalte)
Helaas gaat de clubmeeting niet door, maar wordt er onderling iets afgesproken om toch zaterdag ergens te gaan rijden. (bashen)
Ik wacht nog even af aan deze kant.

Gr Rudy.

Had gister eindelijk mijn bestelde body binnen .
Hij is nu zo goed als af , voor het eerst dremelen . is lastiger dan ik dacht.Maar hier wat pic's

.

@ Tessen, jammer dat je vanmiddag niet op de club was. We hebben weer lekker gereden. Ik weer met een f1. Ga zo goed al zeker volgend seizoen lekker f1 rijden is lache:P

Waarschijnlijk heb je de berichten nog niet gelezen maar heb momenteel geen F1 meer.
Ik moest trouwens ook gewoon werken.

Verstuurd vanaf mijn galaxy S2

Ik had ze toen nog niet gelezen in het tamiya challenge topic maar toen straks wel. Wat heb je gedaan dan ? haha. Nahja gewoon weer 1 kopen dan! is toch leuk?:P
Waarschijnlijk heb je de berichten nog niet gelezen maar heb momenteel geen F1 meer.
Ik moest trouwens ook gewoon werken.

Verstuurd vanaf mijn galaxy S2

Hallo mensen,

Ik heb het hele topic doorgespit maar ik kan nergens foto's vinden van jullie circuit('s) of bashlokaties. Zouden jullie die eens kunnen plaatsen? Ben daar wel nieuwsgierig naar.

Morgen is het niet bepaald lekker weer... Maar ik ehm.. Tsja, misschien kom ik wel kijken ofzo, als er nog eens een keer een soort van meeting is, ben ik zowieso van partij :)

Back