offroad rijders in deventer

Gaat er vanavond of morgen nog iemand rijden. Vrijdag avond zit ik bij de club mijn F1 te testen maar ben de hele dag vrij dus als er nog meer mensen zijn met deze luxe....

yup , helemaal gelijk ,

Wanneer spreken we een keer met ons allen af op een leuke locatie ?
Tessen , mike gaan jullie ook de 30 naar zwolle ? is een meeting komen al 9 rijders.
Als je meer info over wil moet je het maar even zeggen,

@ shogun Even onder voorbehoudt maar was wel van plan om te gaan ja.
@ mlnl13 Door al het regen is de stof er nu wel weer vanaf denk ik haha

Ik ben hier geloof ik het nieuwste lid uit deventer... En ik zal dit topic ook nog wel even volgen denk ik, misschien (correctie; als het kan) kom ik ook nog wel eens kijken.

Koen1 Welkom. Heb je al een auto en zo ja welke? We hebben een aantal plekken waar we rijden. Geen vaste dagen en tijden/ Het komt wanneer het komt. Helaas ook NOG geen eigen terrein maar wie weet komt dat ooit nog. Ik heb me er een tijdje mee bezig gehouden maar wil niet echt van de grond komen.
Maar desalniettemin :-) rijden met elkaar op verschillende plekken heeft ook wel wat.

We hebben wel een regel. De laatste lid neemt gebak mee bij de 1e meeting :-) haha

Welkom!!
Mocht je nog geen model hebben,ik heb een bijna nieuwe Hpi Blitz voor je voor weinig..Flux brushless,2,4 gig zender,nieuwe motor met regelaar er ook bij,accu lipo 2x geladen,zonder lader trouwens!..

Wat mike bedoelt te zeggen is, ik heb elke RC auto die er bestaat een keer gekocht om ze allemaal uit te proberen en ik heb er nog wel een paar over hahah (geintje mike)
Ik vermoed overigens wel dat jij er inmiddels meer dan de koe in je handen heb gehad LOL

lol, ik heb al wel een auto, een hobao hyper st met een 4.8 cc motortje (geen standaard meer dus) enne.. behave, regels zijn er om gebroken te worden toch? ;)

Ja idd..mijn zoontje vind het niet zoleuk,en ik vind het model ook tegenvallen..kon ik ook wel nagaan,heb ook de Firestorm even gehad..

Ik rijd voorlopig ff niet met de slash. Wil eigenlijk ff een andere motor hebben zodat ik met wat zwaardere vertanding kan rijden. Maar eerst een laptop.

Wordt er binnenkort nog ergens gereden.
Wil all het geweld van jullie wel eens bekijken.
Sommige mensen hebben nieuwe auto's, en die wil ik wel eens zien.
Nou ik hoor het wel.

Groeten Rudy.

Back