offroad rijders in deventer

leuk filmpje, ik zie dat rudy er ook weer was. ik baalde vreselijk dat ik niet kon komen. Heb nog geprobeerd de hele visite mee te krijgen maar moeders was niet int he mood helaas. Volgende keer weer. Het blijft een mooi veldje he

McHent, hoi hoi,,,,,mooi filmpje.
En BeHave, ja thuis moet ook alles blijven draaien, maar dat komt de volgende keer wel goed dacht ik zo.
deze dag waren we met 3 Baja's aan het rijden op het veld.!!!!!

Groeten Rudy

Hoi, is zeker een leuk veldje, mooi ruim en overzichtelijk.

Die baja's zijn vette machines.

Volgende keer ben ik weer van de partij!

Ik was er die dag ook, alleen werkte mijn buggy niet echt mee. Dus genoeg tijd om te filmen. Volgende X weer! (rijden dan...)

Laatst bewerkt door een moderator:
LOL, ik denk dat we de gemeente maar eens moeten vragen om dit zo te laten voor ons haha.Keet er op en klaar is de club

Ik ga niet omdat ik toevallig iets over een baan heb elke keer omschakelen van topic hoor :-) iedereen snapt wel dat dit slechts een ideaalbeeld was en dit echt niet gaat gebeuren op die plek.
Dat andere topic is trouwens aardig doods aan het worden. Ik had een mod al gevraagd om deze 2 samen te voegen maar ik geloof dat de mods nog in een winterslaap zijn

Ik heb het andere topic nog even doorgelezen maar zie daar niets staan dat mlnl13 iets zou oppakken hoor. Wat ik wel lees is dat veel dezelfde mensen alleen maar vragen "hoe staat het er mee " maar zelf niet actief meedenken. Begrijp me niet verkeerd ik probeer niemand af te z.... maar als we echt iets willen bereiken moeten we het niet af laten hangen van 1 persoon en maar hopen of misschien wel verwachten dat er een wonder gebeurd.
Daarom probeer ik zo veel mogelijk mensen bij elkaar te trommelen bij goed weer om eerst eens met elkaar te gaan rijden op verschillende locaties. (zo lang het toelaat bij de N348 en elkaar te leren kennen en dan samen naar mogelijkheden te kijken en misschien wel een leuke club bij elkaar te krijgen MET onze eigen offroad baan.

Ik ga er voor maar dit is zeker geen 1mans actie

Back