offroad rijders in deventer

Dikker solderen dus en anders vertanden.

dit kreeg ik als reactie op de vraag of ons topic verplaatst kon worden.
-----------------------------------------

Het gaat om een club, of een meeting, helaas is daar het meeting gedeelte voor.
Kan er weinig anders van maken....

Je kan eventueel Robert een mailtje of pb sturen, das de beheerder, waar je even in het kort uitlegt wat je wilt, en wat mijn antwoord was.... Wellicht heeft hij een andere visie of wil hij een uitzondering maken.

Mvrg: Emil

tja anders vertanden was ik al achter gekomen he :P. En ik geef van de week de motor wel weer ff mee aan jasper die kon bij iemand anders beter solderen dus dat ff afwachten tot die tijd niet kunne rijden:(.

Achja topic staat hier ook goed, ik vind em wel haha:D.
Dikker solderen dus en anders vertanden.

dit kreeg ik als reactie op de vraag of ons topic verplaatst kon worden.
-----------------------------------------

Het gaat om een club, of een meeting, helaas is daar het meeting gedeelte voor.
Kan er weinig anders van maken....

Je kan eventueel Robert een mailtje of pb sturen, das de beheerder, waar je even in het kort uitlegt wat je wilt, en wat mijn antwoord was.... Wellicht heeft hij een andere visie of wil hij een uitzondering maken.

Mvrg: Emil

ik kan vanavond niet. ik MOET bbq-en. heel vervelend ook met dit weer.
Have Fun..
zondag rond 2 uur wel he. hopelijk met meer mensen

ben bang dat er niemand komt as zondag. jammer. ik heb mijn firestorm trouwens verkocht. Sorry max, gemiste kans hahaha

Ik denk dat we beter een andere keer kunnen plannen. Wat ik begrepen heb hebben veel mensen andere plannen. op zich ook wel logisch t'is lekker weer en pasen.

Ik heb bij mij in de straat nog ff een tankje gereden,totdat hij er vanzelf vandoor ging????,terwijl er een failsafe opzit?? ( orginele Hpi zender))

Geen schade gelukkig,en ik had zo'n los klein fail safe-je erin gezet..als je stilstaand test doet die het,maar toen die op hol sloeg reageerde die nergens meer op?vaag!..

oh oh, ik reed vanmorgen met de fiets langs ons veldje en ze waren allemaal stokken in de grond aan het zetten. Ik ben bang dat daar boompjes tegen aankomen. Misschien moet ik even een hark achter aan mijn flux hp zetten om weer netjes om te ploegen volgende week :-)

Paaltjes gepoot aan de zijkant,en perkjes beplant met stengels..gras zal wel ingezaaid worden eerdaags lijkt mij..ploegen dus:yes:
Ik heb mijn Baja tekoop gezet en er komt waarschijnlijk een flux achtig ding voor terug..jullie helpen mij wel met de lipo's hè?,daar weet ik nog niet veel van!..nitro blijft ook nog,en misschien als het meezit komt er ook nog 1-tje van bij,vind mijn zoontje ook wel leuk!(misschien makkelijker kiezen als je beide hebt staan)
Op hol slaan kan ik niets van terug vinden,misschien een klote buurman met een stoorzender?,standaard Hpi zender,ben er niet kapot,ben Spektrum gewent
Gr. Mike

Back