Oldtimer Meeting 2011

Goedemorgen,

Mannen, waar blijven de inschrijvingen????

Voor mijn een extra inschrijving.
Ronald Heli Robbe Moskito 35 / kan 74.

Ronald

Ja ik hoop dat er idd meerdere komen. De Biglift heeft inmiddels 15 vluchten gemaakt en vliegt eigenlijk nog beter dan ooit! En vliegen met flaps is een hele nieuwe ervaring! De landingen worden nog eenvoudiger.

Hoeveel kisten zijn er nu? Zal om de flight line wat uit te breiden ook nog een grote Piper meenemen.

ja idd waar blijven jully jongens haal de oltimers van zolder en uit het stof en kom gezelig naar de betuwe:yes: wat n zeer gezelige dag is,:yes: en ik kan het weten:wink: met diverse oltimers van meer dan (op tekening)20 jaar oude modellen zoals bv puma monsun, taxi, charter, wersterly, curare enzenzenz vorig jaar was de opkomst best hoog we hopen dit jaar natuurlijk op n nog grotere opkomst:grin:

ja dat zou kunnen maar das helaas geen oltimer van 20 jaar of ouder:sad: het mogen ook nieuwe modellen zijn maar de tekenig moet zo,n 20 jaar oud zijn:yes: jou piper is van blackhorse overigens n prachtexemplaar:yes: en erg goed vliegend ook, maar nog maar n paar jaar op de markt:yes: de piper van MichielNED676 is de sig 1/4 en komt volgensmij zeker dik over de 20 jaar ook die heeft hij pas n paar jaar geleden opgebouwd :yes:

jou piper is van blackhorse overigens n prachtexemplaar:yes: en erg goed vliegend ook, maar nog maar n paar jaar op de markt:yes: de piper van MichielNED676 is de sig 1/4 en komt volgensmij zeker dik over de 20 jaar ook die heeft hij pas n paar jaar geleden opgebouwd :yes:

Piper is Piper Johan

Het gaat om het orginal , dat moet een oldtimer zijn , heeft niks met de modelbouw firma te maken en wanneer die wat heeft gemaakt;).

Mvg Johan

bij deze meeting dus wel johan:yes: we praten niet over het orgional het kan wel natuurlijk:yes: maar we praten hier om de modelbouw:wink: het mogen natuurlijk ook scale/semiscalemodellen zijn:yes:de puma charter bestaan bv geneens in het echt, met andere woorden vliegtuig en heli modellen!!waarvan de tekening of het model meer dan 20 jaar oud zijn die zijn hier van harte welkom:wink:

Laatst bewerkt:
dan snap ik nu waarom er maar zo weinig inschrijvingen zijn :p

Mischien een idee om het een oldtimer meeting te maken voor toestellen waarvan het orgineel een oldtimer is ?

daar is al n meeting voor das de gewone oltimer meeting:yes: heb mij ook daar ingeschreven en is n geheel andere tak dit is meer voor vintage/retro modellen:yes:met deze meeting moet het gewoon ook goed komen zeker weten:yes: vorig jaar stond het ook vol dus dat kan de rede niet zijn komt goed:yes:

nogmaals retro vintage modellen van bv merken als, svenson, robbe, multiplex, graupner, simprop, hegi, zelfs tony clark modellen en nog vele andere merken:yes:waarvan de bestaande tekening en bouwdoos zo,n 20 jaar of ouder zijn mogen meedoen:yes: modellen uit t hooft gebouwd horen daar idd niet bij:nooo: dat zijn eigen ontwerpen:yes: en waarom zouden er niet meer bijkomen bijna mn hele vloot bestaat uit dit soort modellen en je moest ns weten hoeveel er nog rondvliegen dat heb ik vorig jaar wel mogen ondervinden dat waren dr nogal wat:grin:

Goed zo Johan jij bent lekker bezig :yes:
Kom Heren haal die oude vliegtuigen eens onder het stof vandaan:D
Er is toch weer iets bij gekomen

Laatst bewerkt:
ik heb vd week nog n retro vintage multiplex pilatus b4 bingo op de kop getikt:yes: of hij de 14e kan vliegen weet ik niet? maar ik neem hem in iedergeval mee, hij ziet er nog aardig uit als hij goed presteert krijgt hij n grondige restauratibeurt:yes:

Deze meeting weer even onder jullie aandacht brengen.

Na het succes van deze meeting in 2010 zijn voor dit jaar de inschrijvingen nog wat magertjes.
Waar blijven de inschrijving van modellen zoals de Robbe Charter, Graupner Taxi, Svenson Westerly, Robbe Puma’s, Kwik Fly ect ect.

Kom op mannen haal jullie oldtimers van zolder, accu's controleren inschrijven via dit forum en lekker komen vliegen.

Ronald

Helaas ben ik er dit keer niet bij Johan/Ronald, ik heb op het moment geen oldtimer op de plank liggen.
Wel een Graupner Beta op de bouwplank maar dat lijkt zo onderhand wel een meer-jaren plan ;)

Veel plezier allemaal, als het net zo gezellig word als vorig jaar word het een topdag!!

Helaas ben ik er dit keer niet bij Johan/Ronald, ik heb op het moment geen oldtimer op de plank liggen.
Wel een Graupner Beta op de bouwplank maar dat lijkt zo onderhand wel een meer-jaren plan ;)

Veel plezier allemaal, als het net zo gezellig word als vorig jaar word het een topdag!!

Hoi Jesse,

Jammer dat je op dit moment geen Oldtimer vliegklaar hebt staan.
Uiteraard ben je van harte welkom om te komen kijken.

Gr Ronald

Back