Oldtimer Meeting 2011

Nog twee dagen en dan is het zover. Hoeveel kisten worden er verwacht? Kan er niet een lijstje gemaakt worden zoals op andere evenementen?

helaas, ik kan er dit jaar niet bij zijn.
Vorig jaar prima naar mijn zin gehad, (HB1 en Bird of Time) dus hoop volgend jaar weer van de partij te zijn.
Maak er een mooie dag van :-)

gr, Nico

:( Hallo Herenvliegers, :(
De afgelopen weken zijn verstreken met echt veel mooi weer.
Nu, dit weekend ziet er helemaal niet mooi uit maar ronduit slecht.
Ook heeft het mooie weer zijn tol geeist.
Het veld zit vol met hele brede en diepe scheuren, en als je dan het slechte weer hierbij opteld.
Heb je als je met je “oude” model in zo’n gat komt gewoon een klote weekend.
En dat willen wij niet op ons geweten hebben, daarom hebben wij besloten de meeting uit te stellen.
Wel is het mogelijk om gewoon te komen vliegen of komen kijken.
Vanaf 13:00 uur mag er gevlogen worden.
Neem dan wel een model mee met grote(re) wielen !!!!!
Wij zullen op tijd laten weten wanneer de Meeting opnieuw gepland word.
Hopenlijk snel tot ziens.:yes:
Bestuur B.M.C.

Lekker dit! Staat al een jaar in mijn agenda! Er komt een beetje regen, zo slecht wordt het toch niet? Die scheuren is wel een probleem! Denk dat je heel snel met een datum moet komen, agenda's lopen snel vol.

Zijn er nog meer gastvliegers die iets leuks zoeken voor aanstaande zaterdag? Misschien op een ander veld bij elkaar komen?

heeeee wat doe je nou john:confused: ook ik heb dit al n jaar in de planing staan:yes: dit is echt balen:sad:maar weer heel snel n nieuwe datum plannen dan!! en t is net zoals michiel al aangeeft wacht niet te lang want ook mijn agenda en ook van andere mede vintage piloten lopen erg snel vol:yes:

Johan, kan ik niet komen gastvliegen bij jullie morgen in Nistelrode? Heb alles klaar staan namelijk, op de prive agenda gezet dat " pappa" morgen de hele dag vliegen is. Kan natuurlijk ook naar mijn eigen club gaan maar daar ben ik al iedere week. Neem ik de Biglift mee.

Volgens meteoconsult geen regen, zon en een beetje wolken, westenwind 3 bft, perfecte omstandigheden dus.
http://www.weer.nl/nl/home/weer/wer...wdF90eXBlPWNpdHkmYW1wO3NyZWRpcmVjdD0tMQ%3D%3D

Laatst bewerkt:
natuurlijk michiel je bent van harte welkom jongen :yes:ik hoop dat de organisators snel n nieuwe datum gaan prikken t is zo,n leuke meeting:grin:

Mooi, dan vlieg ik morgen in Nistelrode. Ik ben er morgen te gast maar misschien dat er wel meer gastvliegers kunnen worden uitgenodigd? Die actie ligt bij de leden van de altijd zeer gastvrije Wings leden

Immers er zijn nu wel een aantal piloten die nu plotseling morgen geen evenement hebben.

bij deze is iedere aangemelde deelneemer uigenodigt om te komen vliegen bij MVC THE WINGS te nistelrode wij zorgen dat wij rond 1200u aanwezig zijn op het veld dus voor alle vintage vliegers hopelijk toch nog n mooie vliegmiddag bij ons:yes:

Wat huishoudelijke mededelingen:

Veiligheid
Het is verboden recht op de pits af te starten en te landen. Vliegen boven de pits en het verlengde hiervan, zowel horizontaal als verticaal, moet vermeden worden. Vliegen achter de lijn van het clubgebouw is verboden, behalve voor starts en landingen. Vanuit de pits starten is niet toegestaan. Van de deelnemers wordt verwacht dat zij volgens deze veiligheidsregels kunnen vliegen en dat zij een WA-verzekering hebben die modelvliegen dekt. Tijdens de fly-in is er zenderbewaking.
Alleen door de PTT voor radiobesturing vrijgegeven kanalen zijn toegestaan.
Het is niet toegestaan om met turbine motoren vanaf ons veld te vliegen.

Faciliteiten
Het start- en landingsgedeelte van het vliegveld is ruim 100 bij 60 meter. De directe omgeving van het veld is bosgebied. Er is parkeergelegenheid nabij het veld en er is koffie, thee, frisdank, verkrijgbaar.
Er is geen stroom op het veld aanwezig om te laden.

ons veld is gelegen aan de hoenderbos weg te nistelrode!!:wink:

dus iedereen van harte welkom om hier weer n prachtige vliegmiddag van te maken voor onze vintage liefhebbers:yes:

[135574] oldtimermeeting-gaat-door-op-14mei-nistelrode

mvgr johan snijders

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Johan,
Leuk dat je het zo overneemt, ik weet niet wie er nog meer komt maar ik kan helaas niet.
Na een kort gevecht met een stofzuigerslang, wat ik heb verloren.
Zit ik met mijn poot omhoog.
Ik wens jullie toch een plezierige vliegmiddag.
En snel tot ziens.
Groeten,
John.

Hallo heren,

Als bestuur van The Wings wil ik mededelen dat jullie van harte welkom zijn als gast vliegers. Ik kan natuurlijk niet in z'n kort tijdsbestek nog sepciale dingen regelen. Er zal dus ook de normale regels voor het gast vliegen gelden.
In de agenda en/of boeken wordt deze dag niet als meeting gezien. Ik wil, en rest van het bestuur, deze dag niet omdopen tot Oldtimer meeting.

John probeer, als je nog de kans krijgt na herstel van het veld, de Oldtimer meeting over te doen.

Met vriendelijke groet,
Rob
M.V.C. The Wings
Nistelrode

routeplaner

Back