oldtimer's

Discussie in 'FullScale-Forum' gestart door pieter007, 30 jun 2005.

  1. ph0b0s

    ph0b0s Guest

    Knap! :) Iemand die regelmatig op mijn werk langs komt heeft zo een rode, in perfecte
    staat.

    Enige oldtimer die ik heb is mijn Ducati, of is da nog geen oldtimer (1987)? :)
     
  2. screwloose

    screwloose

    Lid geworden:
    1 dec 2004
    Berichten:
    263
    na een tijdje flink sleutelen, 7 cm verlaagd (gaat nog lager) en een hele hoop leuke spullen liggen!! een grote toerenteller met shiftlight, een killswitch, flame-throwerkit. alles er nog onder en dan wat plattere banden vóór en dan zijn we weer een héél end!!
    [​IMG]
     
  3. Rover junior

    Rover junior Guest

    hey


    Dat ziet er goed uit 'screwloos' hoe zit het met de roest kun je het aardig tegen houden of niet ??

    bij mij valt het niet altijd mee als je de ene gat dicht heb, je kijkt om zie je er nog een (zucht) maar dan ga je weer verder met lassen. :cry:

    ik wilde jullie een wankel motor laten horen
    is mijn auto http://media5.uploadjar.com/file.php?file=uploads/video0003_1.3gp ik weet niet of hij het doet op media player ik kan hem nog niet om zetten

    peter
     
  4. screwloose

    screwloose

    Lid geworden:
    1 dec 2004
    Berichten:
    263
    nou, ik heb hem gekocht van een liefhebber en ik heb nog geen gaatje kunnen vinden!! een paar roestspetters maar da's op de jetpipe en die staan erom bekend dat ze wegroesten onder je auto....
    maar als het om wat kleinere stukken gaat die ontroest moeten, is dit niks voor je?
    ontroesten zonder vieze fikken
     
  5. Rover junior

    Rover junior Guest

    hey

    Die van mij heeft de meeste tijd van zijn leven stil gestaan binnen, dus heel veel roest heeft hij niet. en altijd goed bij houden he want als je het laat versloffen zit er een gat in :wink:

    die van mij is van 03-09-79 en die van jou?

    peter
     
  6. screwloose

    screwloose

    Lid geworden:
    1 dec 2004
    Berichten:
    263
    precieze datum weetik niet maar één jaartje ouder! was ie nog íets ouder geweest dan had ik met blauwe platen mogen rijden....
     
  7. Rover junior

    Rover junior Guest

    ja idd ik heb van middag toevalig net nieuwe platen besteld er stond nog geen nl streepje op morgen binnen hoop ik

    is het een beetje te doen om onderdelen voor de vw te krijgen bij mij valt het nog tegen

    peter
     
  8. screwloose

    screwloose

    Lid geworden:
    1 dec 2004
    Berichten:
    263
    kever? geen probleem!! op de sloop, op marktplaats. paruzzi.nl, de keversite....
    wat wél een probleem is, is waneer je wat anders dan anderen wilt hebben, mijn velgen zijn wél origineel VW maar nooit standaard op de kever geleverd, je kon ze er wel op bestellen...
    gevolg is dat ik nu naafdopjes zoek en die gewoon 40 euro per stuk kosten!!! :evil:
     
  9. Rover junior

    Rover junior Guest

    Dat is vrij aan de prijzige kant ja.

    Ik wil er ook andere velgen onder hebben maar die zijn niet te krijgen dan moet ik ze laten maken op maat
    ik heb 4X110 dat is geen gang bare maat er jammer

    peter
     
  10. screwloose

    screwloose

    Lid geworden:
    1 dec 2004
    Berichten:
    263
    ik ben in principe niet zo'n originalo maar juist onder de rx-7 zitten toch van die gave velgen? het hart van de velg is daar toch het interne gedeelte van een wankelmotor? dat vind ik huist gaaf!!
     
  11. Rover junior

    Rover junior Guest

    nee ik heb andere velgen er onder zitten die rotor velgen vind ik zelf niet zo mooi

    maar ik zou hem het liefst zo hebben voor mij hoeft hij ook niet echt orgineel te blijven

    [​IMG]
    8)
    peter
     

Deel Deze Pagina