Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik Ton was zou ik, met de boot in rc uitvoering, die halve maan eraf halen en vervangen door een helmstokje even groot als dat armpje van de servo, aan elkaar koppelen met 1 stangetje en het geheel overkappen met een bescheiden water/weerdicht roefje.
Ard
Zevenhuizen lijkt me lastig voor vaanzeilen, rc prima.we zijn vandaag twee vaar locatie,s wezen bekijken en wel de camera weg 2761 zevenhuizen, dat is naast de willem Alexander roeibaan mooi ruim water mooie lage steiger en altijd berijkbaar want het licht naast het gesloten gedeelte van de roeivereniging.we zijn zeker van plan om daar is te gaan varen,en nogmaals de lage steiger is zeer aantrekkelijk voor zeker grotere zeilschepen.
ook zijn we wezen kijken in hoogvliet bij de modelbouw vereniging,leuk vaarwater zeker ook met de steigers welke een soort haven zijn ook laag het kanaal is zoon 70 meter lang 9 meter breed mooi geschikt voor motorschepen voor zeilen is er geen ruimte.de plas er achter is ook leuk maar voor grotere zeil schepen ook niet fijn door liging onder een dijk,denk weinig windt.vgr tonsr
Weer en wind vroegen er vanmiddag om de boot, waarmee dit draadje begon, toch maar uit de winterslaap te halen.De boot voelde zich weer prima in haar element op de roeibaan (nu een zeilbak van 2000*160 meter!) in Zevenhuizen in een volle zuidwester, maar met een kleiner tuigje.
Het viel echter niet mee met de ene hand de zender en de andere de camera te hanteren.
.Bekijk bijlage 190759
Bekijk bijlage 190760
Bekijk bijlage 190761 Bekijk bijlage 190762
Aan Ton (de ' Vrijvaarder') : Maak die Yellow Boomeramg in orde en kom hier varen...
Ard