ombouw bf20l naar cnc

spetter bak

700048421_5_47bY.jpeg

700048673_5_OYdW.jpeg

en zo moet het gaan worden.
de achter want moet nog afgewerkt worden maar het begin is er.
de randen van de bak hebben we gemaakt van een balk hout die we diagonaal hebben door gezaagd en in verstek op de werkblad gemonteerd.
het vijverdoek rubber er daar na ingeplakt.
op het doek komt een rubber blok om de trilling tegen te gaan.

test of het putje goed werkt.

de test of het putje goed werkt en waterdicht is en ja wel het werkt prima.

Laatst bewerkt door een moderator:
bedankt voor de link kreeg het niet voor elkaar moet dat nog eens uit zoeken .
voor heen werkte het meteen maar nu kreeg ik het niet voor elkaar nogmaals bedankt.

704353669_5_CIfc.jpeg

sander ik ben bijna klaar.
nog wat afwerking en wat aan passingen en dan kunnen we aan de gang.

Laatst bewerkt:
ik moet cat cam nog onder de knie krijgen dat gaat nog niet zo als ik het wil dus zal nog wel ff duuren voor dat er een knap produkt uit rold.

ik moet cat cam nog onder de knie krijgen dat gaat nog niet zo als ik het wil dus zal nog wel ff duuren voor dat er een knap produkt uit rold.

dat is idd waarmee ik binnenkort ook ga klooien. BTW is mijn M6 tap nog niet binnen om de draad te tappen in mijn portaal cnc. de sukkels sturen een 3/8"-18 tap :bad-words:

ziet er strak uit michel,

ik heb ook waterkoeling op mijn (cnc)freesmachine alleen heb ik er een complete kast omheen met een plexiglazen kap ervoor ik ben hier ook door schade en schande achter gekomen hoor, in notime is je hele schuur/hobbyhok zeiknat.
ik kan je wel verzekeren dat het veel mooier freest met emulsie, vooral als je veel aluminium freest, die zooi plakt aan je frees, en met koeling heb ik daar 0,0 last van
groeten Gertjan

Mooi kastje heb je gemaakt. je hebt trespa gebruikt zie ik? lekker duurzaam :)
We zijn op dit moment hier een werkplaats aan het bouwen. 40m² voor mijzelf :banana:
als dat klaar is, zorg ik ook voor een mooie cnc werkplek :D

waar is die knop voor gertjan? en hoe heb jij je cnc sturing gebouwd+ software?

gr. Rik

710435786_5_G88m.jpeg

710435672_5_C7BX.jpeg

710435581_6_s7A3.jpeg

vandaag een nieuwe voetplaat gefreesd zo dat het bakje er knap op gemonteerd kan worden morgen de rest ff frezen.

mooi kast zo iets wil ik ook gaan nog gaan maken.

Laatst bewerkt:
Back