Wie moet je dan de schuld geven als het mis gaat???????
Je duurbetaalde model

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wie moet je dan de schuld geven als het mis gaat???????
Als laatste een schakelaar aangesloten om te kunnen omschakelen tussen 35Mhz en de Assan module.
het kan op internationale wedstrijden nog een interesante discussie opleveren of 2.4 Ghz gebruikers die kunnen omschakelen naar de 35 Mhz hun zender moeten inleveren.
Heb je de schakelaar voor het switchen tussen de 2,4 en de 35Mhz intern of extern. Ik heb bij ons op de club al eens gehoord dat tijdens het vliegen per ongeluk die schakelaar bediend werd. Het resultaat laat zich raden
Al je er wat foto's van gemaakt hebt zouden we die mooi toe kunnen voegen op de site. Je hebt immers rechten![]()
Die failsave had inderdaad eenvoudiger gemogen. Ik bedien de flaps middels een drukschakelaar. Probeer maar eens en de schakelaar in te drukken en de ontvanger aan te sluiten. LASTIG!! In Winterswijk heb ik daarvoor steeds mijn helper moeten vragen.
hopelijk morgen even proberen in een brandstofmodel o mde range te testen voordat hij in de nieuwe twister gaat.