Ombouw Grand Hauler naar Bakwagen

Ha ha, Leon, niets om je voor te schamen hoor. Ik had hem ook 2e hands gekocht maar wat aanpassingen gedaan waaronder de reservewielhouder en stickers.

360.jpg

Hier met de witte velgen.....

Dan weet jij misschien hoe de aanwezige verlichting in elkaar steekt....

Nu wat anders...heb en tweedehands chassis van een grand haulier op de kop getikt, die ga ik ombouwen tot bakwagen, als trekker vindt ik hem te lang / niet mooi...idee is om middels een vangmuil en dolly er een mooie combi van te maken...ben volop aan het tekenen en zal ze posten, natuurlijk zijn alle opmerkingen / aanmerkingen / tips welkom. Hij is bijna kaal dus volop mogelijkheden qua interieur enz, eerst even Frankenstein gespeeld...zie foto
IMG_20190815_173356.jpg

verlichting doet anders denken maar nog niks is geverfd hoor...eerst alles assembleren... gelijk een vraagje, is het verstandig om ook eerst in de primer te zetten?

tamiya verf is op waterbasis dus penselen lekker makkelijk te reinigen
poppetjes van walking dead zijn ook wel leuk als cabine vulling 4 inch versie,op ebay staan er zat
de dames zijn iets kleiner dus ook geschikt voor de bruders sprinter scania arocs maar misstaan zeer zeker niet in de tamiya trucks

er zijn er nog enkele andere
en zij zit niet goed op haar stoel,moet dat nog aanpassen,dus ze komt nog stukkie naar beneden,moet de benen beetje aanpassen en haar kont valt niet mooi in de stoel,zeker teveel botox

Nu begint het serieuze werk hier....uitgangspunt de standaard King Hauler cabine
IMG_20190817_162305.jpg

Houston we've got separation

IMG_20190817_163213.jpg

En canabilsatie van restjes om de achterplaat weer te completeren.
IMG_20190817_171716.jpg

bouwschets van het project volgt

Laatst bewerkt:
De verlichting van de trailer....... had ik volgens mij nog niets aan gedaan. Kan niet moeilijk wezen..... 1x plus en de rest min?

Ik bouw zo veel dat ik het niet weet wat ik waar heb ingebouwd. Vandaar alle bouwverslagen......

De verlichting van de trailer....... had ik volgens mij nog niets aan gedaan. Kan niet moeilijk wezen..... 1x plus en de rest min?

Ik bouw zo veel dat ik het niet weet wat ik waar heb ingebouwd. Vandaar alle bouwverslagen......

Zal het tzt blootleggen en doormeten, nu eerst mijn bakwagen maken, trailer zal stap twee worden

Back