Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die scharnieren zijn van Lesu, bij Wetronic gehaald....handig... is bijna om de hoek dus kan daar plenty ideeën opdoen...ze staan wel mooi idd.
Ben nu aan het brainstormen van de vergrendeling, denk een simpele grendel oid
n T of H profiel op de ene deur lijmen,zodat als je deur dicht doet dat je beide tegelijk in elkaar duwt dan,en je naad is weg gewerkt,
aan onderkant dan n schuifje of magneetje maken
Vanavond het verzoek van Madam gehad om een aanhanger achter de bakwagen te hangen, natuurlijk gelijk ingestemd...
Dit zal de basis worden ( wordt weer een bezoekje aan Wetronic....), hier komt weer met een selfmade opbouw op in lijn met de bakwagen op
komen gelijk een paar vragen:
Ik heb op MP een Beier soundmodule eerste generatie en IR module voor een schappelijke prijs weten te bemachtigen...voor opleggers wordt vaak een holle kingping en de schotel gebruikt...hoe kan ik het beste deze twee met elkaar laten praten in deze configuratie ( bakwagen - aanhanger)? is het uberhaupt mogelijk?
Ik dacht eraan de zend diode onder de bak naast de vangmuil te plaatsten en de ontvangst diode middels en beugeltje op de trekstang te plaatsen pal voor de zend diode. gaat dat werken?
Tweede vraag praten de eerste en tweede generaties Beiere modules met elkaar? ik bedoel een eerste generatie sound module en tweede generatie IR module bijv?