J
jeehaa
Guest
Hallo allemaal,
graag zou ik jullie advies willen vragen over het volgende.
Ik heb een nieuwe Kit aangeschaft, de Great Planes Extra 300s voor .40 engines.
Hier is wat informatie te vinden over de kit
ik ben een electro vlieger, 1 omdat het stil is, 2 omdat ik het leuker vind
nou ben ik al een paar dagen hard opzoek naar een goede vervanging voor de .40 brandstof motor. Ik heb veel te horen gekregen dat ik een brushless motor moet hebben, omdat ik anders na 3 uur rondjes draaien het motortje weer kan vervangen.
maar deze jongen is ook student dus moet toch een beetje op het geld letten. ik ben dus opzoek naar een goede vervanger maar het liefst ook betaalbaar. Opzich is een 'overkill' motor die zorgt voor een unlimited climb niet nodig, het moet wel een beetje realistisch blijven.
weet iemand een leuke combinatie van motor en regelaar voor bijvoorbeeld 14 NiMh cellen (3300 mah), opgedeeld in 2 packs van 7 cellen?
ik heb nu een Kontronik set gevonden:
een Kontronik Fun 600/15 met een Jazz 55-6-18
info over de motor:
1500U/min/V
6-30 Zellen / 2400mAh
5-45A Dauerstrom,
60A kurzzeitig
Il 12V 1A
0,029 Ohm
zou dit iets kunnen zijn?
MVG
graag zou ik jullie advies willen vragen over het volgende.
Ik heb een nieuwe Kit aangeschaft, de Great Planes Extra 300s voor .40 engines.
Hier is wat informatie te vinden over de kit
ik ben een electro vlieger, 1 omdat het stil is, 2 omdat ik het leuker vind

nou ben ik al een paar dagen hard opzoek naar een goede vervanging voor de .40 brandstof motor. Ik heb veel te horen gekregen dat ik een brushless motor moet hebben, omdat ik anders na 3 uur rondjes draaien het motortje weer kan vervangen.
maar deze jongen is ook student dus moet toch een beetje op het geld letten. ik ben dus opzoek naar een goede vervanger maar het liefst ook betaalbaar. Opzich is een 'overkill' motor die zorgt voor een unlimited climb niet nodig, het moet wel een beetje realistisch blijven.
weet iemand een leuke combinatie van motor en regelaar voor bijvoorbeeld 14 NiMh cellen (3300 mah), opgedeeld in 2 packs van 7 cellen?
ik heb nu een Kontronik set gevonden:
een Kontronik Fun 600/15 met een Jazz 55-6-18
info over de motor:
1500U/min/V
6-30 Zellen / 2400mAh
5-45A Dauerstrom,
60A kurzzeitig
Il 12V 1A
0,029 Ohm
zou dit iets kunnen zijn?
MVG