Hier dus een ombouwverslag van een inferno,
wat komt er allemaal in,
conversion set #5013 van NOVAk,
brushlesscombo 3650kv ook van NOVAk,
twee lipo's 2S 5000 40 c hardcase batterijen,
Al het onnodige materiaal eraf gehaald, en de servoplaat ingekort en versmald
de conversionset
monteren van de motormount,
benodigdheden, adapterplaat, koelblok anex houder voor 550 size brushless motoren, 4 imbus boutjes M3x8, 2 imbus boutjes M3x16 en imbus sleuteltje van 2 mm, de 2 boutjes M3x16 dienen voor het vast zetten van de brushless motor in het koelblok,
ventilator monteren op het koelblok, benodigd heden ventilator, 4 imbus boutjes 40x1/2 en imbus sleutel 3/32 inch
de afgewerkte éénheid, hier zie je ook de gaatjes waar de 2 imbussen van M3x16 in moeten
de afgewerkte eenheid monteren in de inferno,
benodigheden, 4 boutjes M4x10, vier locknuts M4, staan niet afgebeeld, vergeten een foto van te nemen, imbus sleutel van 2.5mm en eventueel plattesleutel 6 / 7
op de foto hierboven staan ook de afmetingen tussen de twee gaten voor de linkse batterijbox te monteren, men moet hier twee gaatjes boren van 4.5 mm, deze staan 147 mm van elkaar
hetzelfde moet gedaan worden voor de rechtse batterij box
beide batterij boxen gemonteerd in de inferno,
benodigdheden, voor de linkse box, 2 imbus boutjes M4x16, 6 rondelen(washers) M4x9, 3 langs beide kant onderaan de batterijbox voor afstand te houden met de mudgards,
voor de rechtse box, 2 imbusboutjes M4x16, 8 rondelen (washers) M4x9, 4 langs beide kanten onderaan de batterijbox voor afstand te houden met de mudgards, imbus sleutel 2.5mm
Ik heb geen foto genomen van het monteren van de batterijboxen zelf, hiervoor zijn nodig, 2 batterijboxen, 2 M4 postand body clips, 2 imbusboutjes M4x20, de 2 geleiders om de batterijen tegen te houden, die worden gemonteerd op de batterijboxen, 4 spacers voor smalle batterijen en de 4 imbusboutjes M3x8, imbus sleuteltjes 2mm en 2.5mm
tot zover het ombouwverslag,
nu nog budget voor de motor combo.....
let niet op de kwaliteit van de foto's,
wat komt er allemaal in,
conversion set #5013 van NOVAk,
brushlesscombo 3650kv ook van NOVAk,
twee lipo's 2S 5000 40 c hardcase batterijen,
Al het onnodige materiaal eraf gehaald, en de servoplaat ingekort en versmald
de conversionset
monteren van de motormount,
benodigdheden, adapterplaat, koelblok anex houder voor 550 size brushless motoren, 4 imbus boutjes M3x8, 2 imbus boutjes M3x16 en imbus sleuteltje van 2 mm, de 2 boutjes M3x16 dienen voor het vast zetten van de brushless motor in het koelblok,
ventilator monteren op het koelblok, benodigd heden ventilator, 4 imbus boutjes 40x1/2 en imbus sleutel 3/32 inch
de afgewerkte éénheid, hier zie je ook de gaatjes waar de 2 imbussen van M3x16 in moeten
de afgewerkte eenheid monteren in de inferno,
benodigheden, 4 boutjes M4x10, vier locknuts M4, staan niet afgebeeld, vergeten een foto van te nemen, imbus sleutel van 2.5mm en eventueel plattesleutel 6 / 7
op de foto hierboven staan ook de afmetingen tussen de twee gaten voor de linkse batterijbox te monteren, men moet hier twee gaatjes boren van 4.5 mm, deze staan 147 mm van elkaar
hetzelfde moet gedaan worden voor de rechtse batterij box
beide batterij boxen gemonteerd in de inferno,
benodigdheden, voor de linkse box, 2 imbus boutjes M4x16, 6 rondelen(washers) M4x9, 3 langs beide kant onderaan de batterijbox voor afstand te houden met de mudgards,
voor de rechtse box, 2 imbusboutjes M4x16, 8 rondelen (washers) M4x9, 4 langs beide kanten onderaan de batterijbox voor afstand te houden met de mudgards, imbus sleutel 2.5mm
Ik heb geen foto genomen van het monteren van de batterijboxen zelf, hiervoor zijn nodig, 2 batterijboxen, 2 M4 postand body clips, 2 imbusboutjes M4x20, de 2 geleiders om de batterijen tegen te houden, die worden gemonteerd op de batterijboxen, 4 spacers voor smalle batterijen en de 4 imbusboutjes M3x8, imbus sleuteltjes 2mm en 2.5mm
tot zover het ombouwverslag,
nu nog budget voor de motor combo.....
let niet op de kwaliteit van de foto's,
Laatst bewerkt door een moderator: