On the Edge

TONEGAWA-SEIKO Co.,Ltd

Deze servo's worden in de Raven gebruikt ....:shock:

PS050 Large servo for R/C model
PS050 control speed and maximum torque depend on power input voltage.
Example:
690 oz in stall torque @ 8.4 VDC
580 oz in stall torque @ 7.2 VDC
480 oz in stall torque @ 6 VDC
350 oz in stall torque @ 4.8 VDC

The operating speed and hold torque power concern with input power.
0.3 sec > 60 deg @ 6 VDC
PS050 This is the line-up that fills in the product specs between our flagship model and general servos.
May be mounted on over 2-meters class wingspan plane.
2.98×1.75×3.16",10 oz
The output shaft is supported by two large-diameter ball bearings.
JR connector is used. This can be connected to FUTABA receiver, also.

Laatst bewerkt:
TONEGAWA-SEIKO Co.,Ltd

Deze servo's worden in de Raven gebruikt ....:shock:

PS050 Large servo for R/C model
PS050 control speed and maximum torque depend on power input voltage.
Example:
690 oz in stall torque @ 8.4 VDC
580 oz in stall torque @ 7.2 VDC
480 oz in stall torque @ 6 VDC
350 oz in stall torque @ 4.8 VDC

The operating speed and hold torque power concern with input power.
0.3 sec > 60 deg @ 6 VDC
PS050 This is the line-up that fills in the product specs between our flagship model and general servos.
May be mounted on over 2-meters class wingspan plane.
2.98×1.75×3.16",10 oz
The output shaft is supported by two large-diameter ball bearings.
JR connector is used. This can be connected to FUTABA receiver, also.

Dubbel zo traag als een Hitec HS5955, niet dat bakken in die range nog zo snel snappen, en of je het er überhaupt mee wilt/durft doen...

Deze week de smoke ook eens getest. Smoke met aardbeiensmaak...hmmmm :cool:

edge501.JPG

edge502.JPG

edge503.JPG

edge504.JPG

edge505.JPG

edge506.JPG

edge507.JPG

edge508.JPG

edge509.JPG

Grtz Wim

Sow. daar komt flinke rook uit.
Doen julie de vloeistof die je in de uitlaat spuit ook eerst voorverwarmen met bijvoorbeeld een koper buisje om de bochten?

Het rookt in ieder geval goed haha.

Grt.

Sow. daar komt flinke rook uit.
Doen julie de vloeistof die je in de uitlaat spuit ook eerst voorverwarmen met bijvoorbeeld een koper buisje om de bochten?

Het rookt in ieder geval goed haha.

Grt.

Yep, idd een koper buisje rond de bocht, inspuiten zelf gebeurt in de canister.

Word je kist erg smerig van de rook, of valt dat mee?

Het ziet er wel prachtig uit.. en aardbeiensmaak.. hmm :)

ik heb dit beest in aktie gezien zondag, indrukwekkend.

alhoewel er wel een near miss moment was maar prachtig opgevangen door de piloot.

Joerie zijn demo was zeer professioneel gevlogen. Tot volgend jaar ?

Peter

Weet niet of de kist vettig was, heb ze niet gepoetst ;)
Er zat smoke oil in, dat is niet zo smerig als diesel.

Spijtig genoeg kon ik er niet bij zijn om Joeri zijne nieuwe move te zien...heeft niemand da gefilmd? Hij moet dat volgende keer nog maar es doen :cool:

De smoke werkt idd zeer goed, nadeel is dan weer dat de tank (slechts 1L) vlug leeg is. Hele dag mooi weer geweest, enkel even wat plaatselijke mist tijdens de vlucht met de Edge.
2 sfeerfoto's van tijdens de show:

1220368173.jpg

1220368233.jpg

Spijtig genoeg kon ik er niet bij zijn om Joeri zijne nieuwe move te zien...heeft niemand da gefilmd? Hij moet dat volgende keer nog maar es doen :cool:
Hopelijk heeft iemand het gefilmd, het was echt de moeite.

Heb je misschien deze in hoge resolutie?, zoek namelijk nog een bureaublad achtergrond :)
edge504.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
:oops:

Euh, nieuwe move:oops:

Volgens mij was het torquen met de staart ongeveer een halve meter van de grond en dan een platte vrille doen. Hoeveel centimeter ik toen nog over had heb ik niet kunnen zien door de smoke.

Ik zou het ook eens op video willen zien, want ik weet eigenlijk zelf niet goed wat er fout ging.

Wat een fotos!!Echt zeer mooi!Stom dat ik elkes keer die shows mis hé :( Next time better!Wanneer word de volgende show gegeve in limburg met de Cub en edge??Dan wil ik er zeker bij zijn!

@manuel: ik heb de foto naar je hotmailadres gestuurd.

@Gor: zijn er nog shows in Limburg? Dit weekend is't in Moorsele te doen, beetje uit de richting...

@Joeri: De koeien waren precies niet onder de indruk van uw vliegkunsten, die zijn duidelijk meer gewoon :rolling:
1220368173.jpg

Nog een paar foto's van de Airshow in Brecht:
edge601.JPG

edge602.JPG

edge603.JPG

Uit de tekst 'wat er fout ging', kan ik daaruit opmaken dat er schade gevlogen is? Of is nu de stevigheid van de kist getest en OK bevonden?

Is er een duidelijke voorkeur voor een van beide kisten, of zijn beide op hun eigen manier uniek? Als ik nu vannacht alle piloten uit hun bed schop met de vraag 'vanaf nu mag je nog maar 1 van beiden vliegen', kiest iedereen dan dezelfde?

(het juiste antwoord is: nee dan hangen ze je op :P)

Henri, er is geen schade, toestel heeft de grond ook niet geraakt, alleen denk ik dat tijdens de torque er een beetje overgecorrigeerd werd waardoor het toestel platviel.
Enkel door de koelbloedigheid en kennis van Joeri maakte het toestel even een flatspin een meter boven de grond en vloog vervolgens rustig verder.

Enne .... mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de piper.

Back