Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat weet ik, maar ik wil weten of het chassis van de reely leopard het zelfde is dan dat vand de reely cougarreely = conrad...
ik weet niet of je het daar al hebt geprobeert, maar conrad heeft het alleenrecht op reely (al lijken ze vaak erg veel op andere modellen)
4 maanden ofzoHet is natuurlijk wel fijn als iets goedkoper is maar bij de betere merken ofwel de bekende iets duurdere merken kan je nog onderdelen krijgen al is ie een jaar of 5,6 oud. Hoe lang heb jij je auto nou precies???
wat kunnen mensen ze zich druk maken om dingen reely is ook gewoon een merk van een ander namelijk xtm en die onderdelen zijn gelijk aan reely en de onderdelen van de cougar zijn gelijk aan die van de leopard alleen zijn de ondelen getuned en zwaarder blok en 2bak en als je besteld bij conrad dan heb je het vaak de zelfde week in huis
en hoe vaak is het niet zo dat je lokale rc shop de spullen moet bestellen
gr dies2000
conrad gebruikt force motoren, die verkoopt de modelbouwshop bij mij in de buurt ook, dus je kunt dan wel naar een modelbouw shop voor als de motor niet start!als jij met je auto die niet start naar conrad toe wilt gaan voor de nodige informatie en hulp, dan kan dat dus niet, bij een modelbouw winkel kan dit weldegelijk.
en meestal heeft een modelbouwzaak alles voorhanden wat het eerste stuk gaat aan een auto. gaje gekke dingen ermee doen dan kan er weleens iets stuk gaan dat dieper in je auto zit en niet overal voor handen ligt
Nu is het voor de gevorderde gebruiker meestal geen probleem om bij een webshop te bestellen.(die weet toch wel wat ie aan het doen is) Maar een beginner kan beter bij de winkelier bestellen want in het begin is het toch allemaal nieuw en voor de inloop periode is het best wel handig dat je dan support kan krijgen.