onderdelen!??!

Dan hoop ik dat de eigenaar van je lokale modelbouwshop je minimaal 40 Euro per uur in rekening brengt voor het afstellen van een motor die hij in de vitrine heeft liggen, maar die jij bij Conrad hebt gekocht om een paar centen goedkoper uit te zijn!

ik ga daar eigenlijk nooit naartoe met mijn motor, omdat hij het altijd wel na 2-3 trekjes doet!:D

RTR = incl zender en ontvanger, dus dat zal wel niet. En zie jij personen die hun modellen bij Conrad kopen wel afstelsets en goed (=duur) gereedschap bij hun LHS kopen? lijkt me sterk. De lokale modelbouwboer mag een kannetje brandstof en, met veel pijn en moeite, een plugje leveren, maar daar kan de kachel daar echt niet van roken!
Zelfs als je je wagen bij hem gekocht heb, kan ik me voorstellen dat hij je best op weg wil helpen, maar dat hij er ook niet op zit te wachten dat je elk weekend weer voor zijn neus staat. (niet dat ik wil beweren dat TS dit doet, maar ik zou ze niet graag de kost geven)

Hmm daar heb je wel een punt inderdaad. Bij mij ging de vergelijking meer over aanschaf van een auto bij één modelbouwwinkel en dan de rest kopen bij een andere modelbouwwinkel (dus niet conrad oid) en bv een nieuwe zender/ontvanger combi kopen voor het vervangen van de vaak 27 Mhz AM combo's. Maar goed die opmerking van mij was denk ik te veel naar mezelf toegespitst....

Ja ik heb er een... heb jij nog onderdelen liggen?

Als je zijn profiel bekijkt: "dennis.w was laatst gezien: 8 jul 2017" Ik denk niet dat hij het leest.

Misschien als je een conversatie start dat hij een mailbericht krijgt.

Back