Hallo allemaal,
Iemand enig idee over het volgende probleem?
Mijn trex 600 FBL met 12S setup vliegt erg onrustig. Vooral met wind is hij erg schichtig in de lucht. Een correctie op een vlaag wind doet hij bijv niet geleidelijk maar erg abrupt, waardoor hij echt even een paar keer heen en weer gaat voor hij weer stil hangt.
Mijn andere trex 600 FBL met 6S setup doet dit veel netter. Die hangt even scheef maar komt heel netjes weer recht. Geen abrupte bewegingen en geen geschud.
Ik heb het geprobeerd met zowel een BeastX als een Vbar en beiden hetzelfde gedrag, dus daar ligt het niet aan.
Ik heb ook andere dempers geprobeerd, dat werkte ook niet.
Alle assen zijn recht, lagers heb ik gecheckt.
Ik zou nog eens de complete kop kunnen ruilen met de andere trex.
Maar iemand enig idee waar dit soort gedrag vandaan kan komen?
Groet
Guido
Iemand enig idee over het volgende probleem?
Mijn trex 600 FBL met 12S setup vliegt erg onrustig. Vooral met wind is hij erg schichtig in de lucht. Een correctie op een vlaag wind doet hij bijv niet geleidelijk maar erg abrupt, waardoor hij echt even een paar keer heen en weer gaat voor hij weer stil hangt.
Mijn andere trex 600 FBL met 6S setup doet dit veel netter. Die hangt even scheef maar komt heel netjes weer recht. Geen abrupte bewegingen en geen geschud.
Ik heb het geprobeerd met zowel een BeastX als een Vbar en beiden hetzelfde gedrag, dus daar ligt het niet aan.
Ik heb ook andere dempers geprobeerd, dat werkte ook niet.
Alle assen zijn recht, lagers heb ik gecheckt.
Ik zou nog eens de complete kop kunnen ruilen met de andere trex.
Maar iemand enig idee waar dit soort gedrag vandaan kan komen?
Groet
Guido