Ontmoetingsdag Historische Scheepsmodelbouw 2021

Mogen we je botter en Hermione LaFayette niet bewonderen (inspecteren

Helaas Herman, dat gaat deze ronde niet door, maar ik kan altijd even een paar knappe foto's af laten drukken :):)

@Hans Groenenberg, jan doedel was natuurlijk te laat met aanmelden.:stout:

Intussen een kleine correctie, omdat er iemand uitgevallen is, kom ik niet als toeschouwer, maar de scheepjes komen ook mee:bye::bye:

Laatst bewerkt:
18-09-2021
Nog twee weken dan is het zover.
Op allerlei plaatsen wordt deze bijeenkomst d.m.v. posters bekend gemaakt. Het zal dus gek zijn als er niemand komt opdagen. Maar hoeveel ?????
Mijn model van de Halve Maen, die ook op de poster staat, is nu te zien in de vensterbank van hotel Villa Flora. Iedereen die voorbij loopt moet het kunnen zien.

Etalage-1200.jpg

Hij kan er zelfs makkelijk bij gaan zitten en het bestuderen.

De situatie rond de coronacheck blijft wazig. Nog even afwachten hoe het gaat lopen.

Het hotel biedt een speciale lunch aan voor ons bestaande uit:
3 stuks kadet wit/bruin met diverse beleg.
1 verse jus.
1 stuks fruit
1x krentebol
De prijs hiervan is € 9,50. U kunt dat via een PB aan mij (tot 1 okt) bestellen. Uw lunch kunt u dan in het hotel afhalen en afrekenen.
Ik heb nog niet veel aanmeldingen, vergeet het niet als u hiervan gebruik wilt maken. Doe het liefst dus nu. Op de dag zelf kan het niet meer, dan betaalt u de volle prijs volgens de menukaart. Tenzij u uw eigen boterhamtrommeltje meeneemt.

Enkele dagen van tevoren krijgt u een email met uitgebreide instructies om het hotel te bereiken en een parkeergelegenheid. Houdt uw email dus in de gaten.

Tot ziens

Een oproep aan alle deelnemers aan de modelbouwersdag.

Wilt U voor elk model wat u meeneemt een klein kaartje maken (Dubbelgevouwen A5) met daarop de naam van het schip, evt bouwjaar en in een of twee zinnen iets over de geschiedenis van het schip of iets anders wetenswaardigs.
Bezoekers kunnen dan iets lezen over het schip en eventueel vragen daarover stellen om een gesprekje op gang te brengen.
Net zoals we dat op de vorige modelbouwersdagen ook hebben gedaan.

En dan nog een vraag: Het hotel heeft voor ons een lunchpakket samengesteld, € 9.50, voor eigen rekening, bestaande uit:
3 stuks kadet wit/bruin met diverse beleg.
1 verse jus.
1 stuks fruit
1x krentebol
Een aantal mensen heeft al besteld, maar als u dat nog niet gedaan hebt en het wel wil hebben laat het dan graag even aan mij weten via een PB.

Ik heb geen idee hoeveel bezoekers we gaan krijgen maar er is in hillegom op allerlei manieren hier bekendheid aan gegeven. Dus we zullen het meemaken.
Mijn dochter heeft ook op social media onze poster geplaatst. Zie:
https://www.facebook.com/groups/121773005200220
Je moet wel even naar beneden scrollen want er zijn weer andere dingen na gekomen.
Ze zal over een paar dagen weer posten zodat hij redelijk boven aan blijft staan.

Tot ziens.

Laatst bewerkt:
Hoe gaan wij op de Modelbouwersdag met Corona om ?

Wij willen met onze Coronacheck app, direct wanneer u aankomt, uw coranapas controleren. We gaan ervan uit dat alle deelnemers en aanwezige echtgenotes gevaccineerd zijn. Door deze check weten we het zeker en moet dit voor allen een geruststellende gedachte zijn. We zitten immers de hele dag met ons allen in een beperkte ruimte.

Het is nog onduidelijk of het bezoek smiddags door het hotelpersoneel wordt gecontroleerd. Het vermoeden is van niet. Dat is de verantwoordelijkheid van het hotel, maar de hele horeca zit hier niet op te wachten. Wij gaan in ieder geval de bezoekers niet controleren.
De bezoekers zelf lopen het grootste risico als ze niet zijn gevaccineerd, maar daar hebben ze voor gekozen. Wij lopen minder risico vanwege onze vaccinatie en wij zitten achter de tafels waardoor er toch al wat meer afstand is.

Hopelijk kunt u het met deze zienswijze eens zijn. Zo niet laat het ons dan weten, dan kunnen we zien of er iets aan te doen is.

Back