Ook ik ga DLG-en

hey beste mensen!

ik vond het een erg gezellig namiddagje!

ik hoop dat de nieuwe DLG verslaafden dit ook vonden :)

nogmaals bedankt dat we te gast mochten zijn...

Zekers het was gezellig.
Het weer viel ook reuze mee, beetje regen meer niet.

MVC Bergeijk bedankt voor de gastvrijheid.

Groet

Frans

Heren en dames,

Allen bedankt voor de hulp en actie op deze te gekke dag! Super om zoveel gelijkgestemden bij elkaar te hebben met behoorlijk weer en weinig wind.

Ik heb genoten en dit is zeker voor herhaling vatbaar. Tot snel hoop ik!

Groet,

Mark

Ook ik ben tevreden naar huis gereden!
Veel geleerd, nieuwe mensen ontmoet, kortom een mooie ervaring rijker.
Mark, bedankt voor het organiseren, Frans en Jasmijn bedankt voor de wijze lessen!

4

Edit nav volgende post.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook ik ben tevreden naar huis gereden!
Veel geleerd, nieuwe mensen ontmoet, kortom een mooie ervaring rijker.
Mark, bedankt voor het organiseren, Frank en Jasmijn bedankt voor de wijze lessen!

4

frank was er niet, frans wel...

graag gedaan trouwens.

het is altijd leuk om "beginners" warm te maken met men kunnen...

want vaak hebben ze zoiets van "als meneer of mevrouw X het kan, dan kan ik dat ook" , en dat klopt.
genoeg oefenen is de boodschap!

Laatst bewerkt door een moderator:
was je nog teruggeweest gisteren mark? ik zag gisteren dat er massa's thermiekbelletjes passeerden bij ons...

Joehee,

Gisteren was zo lekker! Vanaf een uur of 2 tot 6 veel gezwiept en geoefend. Het gaat al beter en ik voel het wel maar van echte spierpijn kun je niet spreken. Daar had ik wel op gerekend dus het valt mee.

Op de terugkijk video's zie je zo'n beginnershouding. Daar wordt aan gewerkt!

Ik zal zo nog even wat video's en foto's op de site plaatsen. Leuk hoe we met zijn allen tegelijk starten.

Tot snel hoop ik allemaal en bedankt voor het enthousiasme en zeer leerzame helpende hand.

Ja ik wacht al van zaterdag avond op fotos van de dag :p

Ik heb enkele fotos van max zijn toestel, als er een emailadres van hem is, dan zie ik dat graag in mijn priveberichten veerschijnen!

Allen, wie heeft er meer foto's? Ik heb wat video's van Jan gekregen en heb zelf erg weinig geschoten.

Wie biedt? (oja, zal echt nog even tijd besteden aan uploaden van de video's)

Vanavond. Was te kort met deleten van mijn mails en heb hiermee ook het wachtwoord van 'ons' Youtube kanaal meegenomen. STOM!

Gelukkig heeft Jan me geholpen en inmiddels heb ik hem weer. Gelijk vanmorgen dit wachtwoord even in de lijst met belangrijke zaken gezet...

hehe , leuk filmpje;.. ik zag je staan en dacht, daar moet ik eens boven door draaien...
wie had dat filmpje van de gelijktijdige lancering?

Jan Scholten heeft die video gemaakt waarop we met zijn alleen lanceren. Als het goed is heeft hij het originele bestand nog (Deze kwam via Whatsapp). Zier er leuk uit. Helaas heb ik na de zondag erna niet meer kunnen vliegen vanwege werk en vakantievoorbereiding.

Dat wordt winter DLG denk ik!

Back