Opbouw Flip260 door noob

1800-2200mah is prima :D. Bij mij gaat een 2200mah perfect zoals je op de foto ziet.
Je zou ook 1800mah kunnen gebruiken als je toch voor mobius gaat. Dan wordt het iets wenbaarder op 5inch props. Ik vlieg nooit op 5inch, dus is de keuze makkelijk om 2200mah te pakken :D

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de nanotech accu's erg slecht waren? Maar ik zie ze hier zo vaak langskomen dat dat ondertussen veranderd is?

Pfuuuu meteen besteld hahah was er nog 1 set op voorraad :-)
Thanx Herman!

Geen idee over de kwaltiteit van de accu's maar als ze hier gebruikt worden durf ik het ook wel aan....

Weinig mAh en veel A nodig, dan heb je een hoge C rating nodig. Die nanos trekken dat goed. Zijn altijd wel eens slechte batches, daar komen die verhalen vandaan.

Het eerste pakketje is binnen:D
Inhoud: Frame, Esc's en 3 setjes 6x45 props.

Blij:D:p:cool:

Zat nog even te denken over die mobius action cam.
Je kunt ze bestellen met gewone lens of met groothoek lens.
Wat is nou beter voor op de quad?

Ik had ergens een vergelijk filmpje gezien met de 2 varianten en zag dat bij de groothoeklens de objecten kleiner lijken dan dat ze zijn? Of ik kijk er misschien verkeerd naar...:rolleyes:
Weet even niet waar ik dat zag...

De cobra 2000kv zijn niet op voorraad en weet niet hoelang dat gaat duren....
Er zijn geen andere winkels in NL die ze hebben zeker?

Weer een pakketje:p

Op de foto lijkt het een beetje raar maar ze zijn echt super strak!
Respect voor hoe je het maakt Dennis! Ik zou het niet kunnen.

Vandaag de motoren en nog wat siliconen draad binnen gekregen.

Ligt het aan mij of zijn de schroefjes die bij de cobra's zitten, te kort?
De ringetjes kan ik zowiezo niet gebruiken maar zelfs zonder vind ik dat het niet overhoud?

Hebben jullie ze wel gebruikt of gewoon zelf andere schroefjes halen?

Bij Cobra kunnen ze niet zien welke dikte armen er gebruikt gaan worden, dus die geven er wat schroefjes bij die meestal wel passen.

Om te kijken of ze te kort zijn moet je ze ff opmeten.
Een goede schroef heeft de lengte van de dikte van de arm + 2mm die de motor in gaat.
Voor een 3mm arm kom je dan bij een 5mm schroefje uit.

Back