Opbouw Flip260 door noob

Hahah ik had niet gedacht dat 100 stuks nog een stuk goedkoper zouden zijn als 30....

Dus maar gelijk 100 besteld bij rvs paleis.
Wel gekozen voor de torx variant. Heb niet zulke goede ervaringen met inbus.

Thanx!

Oja die nijlon spacers voor de naze bevestiging.... Zijn die van HK goed? en welke maat?

Spacers zijn goed van HK, de 3mm versies. De lengte is afh van je quad en toepassing. Denk ook aan de m3 moertjes ;)

Als het onbewerkt rvs is zal ik er wel een vriendelijke loctite of lockbond tussen doen anders vreet het rvs in op de schroefdraad van je motor. oftewel je krijgt ze niet meer los of met moeite en is je schroefdraad kapot. Nice setup trouwens :)

Daar heb je wel een goed punt! Zal ik zeker doen. Ik heb nog wel zo'n blauwe loctite stick liggen. Gebruik ik overigens ook voor de frame delen die niet of bijna nooit los hoeven.

Ik ga zometeen maar eens kijken hoe ik de kabelboom ga fixen.
Heb wel ergens wat plaatjes gezien.

Owwwwwwhh.......

Knaag knaag.....

Als ik wil kan ik de eu versie binnen een paar dagen hier hebben van de Blackout mini-H.....
Maar ik heb de Flip260 hier al liggen en deels in elkaar.....

Wat nu?

Weer even een update :p
Mijn Taranis zendersetje is binnen en dit scherm is naar me onderweg....

0_flysight_black_pearl_hd_lcd_screen_fpv_diversi.jpg

Nu nog even een passende beugel zoeken voor op de zender, een vtx, een pololu enz. voor het fpv vliegen en een mobius en dan ben ik eerst compleet denk ik.

Zit daar een ontvanger bij ingebouwd..

Ziet er wel gelikt uit.

Waar gekocht? Mag wel in een pb als het hier niet mag

Ik neem hem over van Ron hier op het forum.
Als ik het goed heb begrepen zit hier een ontvanger in inderdaad.

Weet niet of ik een linkje mag plaatsen hier maar als je bij Toemen zoekt naar Flysight black pearl moet je hem zien.

Heeft iemand een duidelijk aansluitschema voor mijn setup? Dan voornamelijk van de bedrading van en naar de full Naze32 en de andere componenten?
Ik zit nu al een uurtje of wat te googlen maar kan niet echt wat duidelijks vinden.

Had gedacht dat er wel het 1 en ander bij de zenderset zat maar niet dus.....
Ook heb ik het gevoel dat ik nog kabels nodig heb. Ook daar zijn ze bij Frsky niet scheutig mee..... Alleen maar een lader.

Had voor de zekerheid deze al eens mee laten komen bij een andere bestelling omdat ik dacht dat die nog wel van pas zou komen....
pwm-kabel2.jpg

Hmmm.....

Ik heb de Naze aan de computer geprobeerd te hangen maar kreeg in baseflight deze melding. "This firmware version is not supported. Please upgrade to version 2.31 or higher"

Waar ga ik die vinden en hoe moet ik dat erop zetten?
Ik merk wel dat ik nog een boel te leren heb......
Hoop niet dat het vervelend word!

Is dat in Baseflight zelf onder Firmware flasher? en dan de laatste stable datum aanklikken?

Hmmm.....

Ik heb de Naze aan de computer geprobeerd te hangen maar kreeg in baseflight deze melding. "This firmware version is not supported. Please upgrade to version 2.31 or higher"

Waar ga ik die vinden en hoe moet ik dat erop zetten?
Ik merk wel dat ik nog een boel te leren heb......
Hoop niet dat het vervelend word!

Is dat in Baseflight zelf onder Firmware flasher? en dan de laatste stable datum aanklikken?
Correct. Aanklikken en flash

Ja in Baseflight op de knop firmware flasher drukken. Dan op load firmware[online] en je kunt beginnen.

Let wel op dat de update alle fabrieksinstellingen reset. Mochten er al instellingen gedaan zijn dan ben je die dus kwijt.

Back