zo ziet die romp eruit, met ernaast een zakje kleine onderdelen en het nieuwe stabilo.
zo wordt het stabilo bevestigd op de romp, die dikke koolstofstaaf met 2 gaatjes wordt vastgezet op een holte boven op het kielvlak, het messing oogje is het aansturingspunt.
de holte op het keilvlak.....
het zakje met nieuwe en oude kleine onderdelen.
De voorzijde van de romp met een heel mooie dunne rand waar het motorspant achter komt te zitten.
inkijkje, veel kevlar en koolstof, en heel veel plaats, veel meer dan bij de gesneuvelde romp.
Het eerste begin is al gemaakt, wel nog even dat randje netjes afwerken. De Volz servo ligt er los in, deze komt uit de oude romp.
Straks het motorspant uittekenen en uitzagen uit 2 lagen 2 mm koolstofplaat. Komt nog heel wat reken werk bij kijken om het goed te doen.

zo wordt het stabilo bevestigd op de romp, die dikke koolstofstaaf met 2 gaatjes wordt vastgezet op een holte boven op het kielvlak, het messing oogje is het aansturingspunt.

de holte op het keilvlak.....

het zakje met nieuwe en oude kleine onderdelen.

De voorzijde van de romp met een heel mooie dunne rand waar het motorspant achter komt te zitten.

inkijkje, veel kevlar en koolstof, en heel veel plaats, veel meer dan bij de gesneuvelde romp.

Het eerste begin is al gemaakt, wel nog even dat randje netjes afwerken. De Volz servo ligt er los in, deze komt uit de oude romp.

Straks het motorspant uittekenen en uitzagen uit 2 lagen 2 mm koolstofplaat. Komt nog heel wat reken werk bij kijken om het goed te doen.