Opdrukker Polleke

Heren dank u.

Ik wil jullie de foto's niet onthouden. Moest even uitzoeken hoe het moest.

Is inderdaad een prachtig scheepje geworden.
Maar een bouwverslag Henk? Denk het even niet, mijn broer is niet zo'n schrijver. Misschien dat ik het moet doen.

Maar geniet van de foto's.

DSCN5037.jpg

DSCN5036.jpg

DSCN5033.jpg

DSCN5035.jpg

DSCN5038.jpg

Er worden niet zoveel van dit soort schepen gemaakt, dus een verslag zou wel wat toevoegen. Dus Paul, je weet wat je te doen staat :mrgreen:

Fraaie foto's, de laatste is mijn favoriet.

Opduwer

Hallo, Ik ben een nieuw lid op dit forum , heb ik vandaag toegetreden tot deze groep.

Ik schrijf uit California, USA .

Ik ben met behulp van een vertaling software om hier te schrijven , dus vergeef als mijn woorden niet volledig duidelijk te maken ...

Ik heb dit topic gevonden terwijl ik onderzoek de Opduwer Sleepboten , ben ik bezig met een kit gemaakt door SMB , een / 10 schaalmodel 1 .

Ik hoop hier mee om te volgen en een aantal goede informatie over oude Nederlandse Sleepboten en misschien wat nieuwe vrienden .

Hello Maurice !
I tried to use Google translate but that doesn't always work out ~
I don't want to interrupt the author's build post here, I need to learn how to start my own, I don't even see how to post pictures here, I think I have more to learn about how this site works.

Here is a link to RC Groups where my Opduwer is being built:

Tug Boat from Belgium - RC Groups

Hi Tim,

Just start a new thread and you can make your own build post.
How to post some pictures: use for example Image Shack (https://imageshack.com/signup), take a free account, read what you must do, upload a photo, copy the link for forums and message boards and paste it in a new reaction in your build post.

About your boat: nice opduwer! Keep up the good work!

Denk het ook Paul, mag je de hectoperm ook wel extra gekoeld maken,
en accu's met wat extra amperes zodat ze niet na een paar miunuuten al leeg zijn (of juist niet:rolleyes:) :p

Ik zag trouwens ook dat er waarschijnlijk rompjes komen van een opduwer in schaal 1:5, 105x36cm worden ze dan.

Joris
Bij Modelmast in Polen is een opduwer verkrijgbaar in schaal 1:5 Prijs : 190 € Heb er al een thuis liggen. Prima kwaliteit !! wwwModelmast.com Bye, Lichtmatroos

Back