Wie gaan er allemaal naar de opendag bij MBS racing en wat neem je mee (auto??)
Ik heb nog nooit een baan gezien (ja een fiets crosbaan) dus ik ga maar eens kijken zaterdag. Wel leuk als er meer Traxxas rijders komen kan ik een beetje afkijken. Ik ben dan een beetje voorbereid op de traxxas dag op Zondag 18 oktober.
Het leek mij een goed idee om dit even appart te posten niet alle Traxxas rijders lezen het Revo toppic. Na zaterdag kunnen we ook de naam van het toppic aan passen naar "Traxxas Indoor Meeting Zondag 18 oktober"
Ik hoop van jullie allen te horen!!!
Ronald
Traxxas Indoor Meeting Zondag 18 oktober
Van MP :
Winter 2009
Zondag 18 oktober is vastgelegd voor eerste Traxxas Indoor Meeting.
Geen last van regen en wind, gewoon lekker binnen rijden.
We beschikken over een grote sportzaal van bijna 1000 m2.
Deze zaal is in 2 delen gesplitst.:
Deel 1
Aan deze kant kun je oefenen om over schansen te springen.
En om te kijken hoe ver je kunt springen is er een net gehangen om de auto op te vangen.
Deel 2
In het 2de deel van de hal is een circuits uitgelegd.
Daar houden we een wedstrijd in 4 klassen.
Reglementen:
klasse 1
Stock Slash: Standaard auto uit de doos zonder modificaties aan onderdelen. Gebruik van eigen zender/ontvanger en servo is toegestaan.
Ook mag de originele stekker vervangen worden voor iets anders. Auto moet gebruik maken van de standaard motor en banden.
Accu 7.2 sub c of 7.4 hardcase/ softcase Lipo.
Klasse 2
Pro Slash: De slash mag voorzien worden van een snellere motor en regelaar.
Banden moeten standaard blijven en auto mag voorzien worden met Traxxas option parts.
Accu 7.2 sub c of 7.4 hardcase/ softcase Lipo
Klasse 3
Rookie Offroad: Deze klasse is bedoeld voor beginners die eens op een circuit willen rijden. Er kan met de volgende modellen gereden worden: Bandit, Rustler, Stampede, Slash. Er zijn verder geen beperkingen zodat iedereen in deze klasse kan meedoen.
Klasse 4
E-Revo/ E-max: Geen beperkingen.. Elke E-revo en E-Max kan meedoen.. Ongeacht welke motor/regelaar, banden, enz..
Inschrijven:
Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar info@traxxas.nl
Meld even in welke klasse je mee wilt doen en je kan meedoen aan de Traxxas Days.
Inschrijven kan tot de vrijdag voor de wedstrijd.
Inschrijfgeld bedraagt 5 euro.
Om 12:30 uur gaan de Hal open en vanaf 12.00 uur kan er aangemeld worden.
Rond 16:00 zal de prijsuitreiking plaatsvinden.
Waar:
Sportcentrum Hercules Rijtseweg 1 5087 BJ Diessen.(Brabant)
Partycentrum Hercules - Agenda
www.traxxas.nl
Ik heb nog nooit een baan gezien (ja een fiets crosbaan) dus ik ga maar eens kijken zaterdag. Wel leuk als er meer Traxxas rijders komen kan ik een beetje afkijken. Ik ben dan een beetje voorbereid op de traxxas dag op Zondag 18 oktober.
Het leek mij een goed idee om dit even appart te posten niet alle Traxxas rijders lezen het Revo toppic. Na zaterdag kunnen we ook de naam van het toppic aan passen naar "Traxxas Indoor Meeting Zondag 18 oktober"
Ik hoop van jullie allen te horen!!!
Ronald
Traxxas Indoor Meeting Zondag 18 oktober
Van MP :
Winter 2009
Zondag 18 oktober is vastgelegd voor eerste Traxxas Indoor Meeting.
Geen last van regen en wind, gewoon lekker binnen rijden.
We beschikken over een grote sportzaal van bijna 1000 m2.
Deze zaal is in 2 delen gesplitst.:
Deel 1
Aan deze kant kun je oefenen om over schansen te springen.
En om te kijken hoe ver je kunt springen is er een net gehangen om de auto op te vangen.
Deel 2
In het 2de deel van de hal is een circuits uitgelegd.
Daar houden we een wedstrijd in 4 klassen.
Reglementen:
klasse 1
Stock Slash: Standaard auto uit de doos zonder modificaties aan onderdelen. Gebruik van eigen zender/ontvanger en servo is toegestaan.
Ook mag de originele stekker vervangen worden voor iets anders. Auto moet gebruik maken van de standaard motor en banden.
Accu 7.2 sub c of 7.4 hardcase/ softcase Lipo.
Klasse 2
Pro Slash: De slash mag voorzien worden van een snellere motor en regelaar.
Banden moeten standaard blijven en auto mag voorzien worden met Traxxas option parts.
Accu 7.2 sub c of 7.4 hardcase/ softcase Lipo
Klasse 3
Rookie Offroad: Deze klasse is bedoeld voor beginners die eens op een circuit willen rijden. Er kan met de volgende modellen gereden worden: Bandit, Rustler, Stampede, Slash. Er zijn verder geen beperkingen zodat iedereen in deze klasse kan meedoen.
Klasse 4
E-Revo/ E-max: Geen beperkingen.. Elke E-revo en E-Max kan meedoen.. Ongeacht welke motor/regelaar, banden, enz..
Inschrijven:
Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar info@traxxas.nl
Meld even in welke klasse je mee wilt doen en je kan meedoen aan de Traxxas Days.
Inschrijven kan tot de vrijdag voor de wedstrijd.
Inschrijfgeld bedraagt 5 euro.
Om 12:30 uur gaan de Hal open en vanaf 12.00 uur kan er aangemeld worden.
Rond 16:00 zal de prijsuitreiking plaatsvinden.
Waar:
Sportcentrum Hercules Rijtseweg 1 5087 BJ Diessen.(Brabant)
Partycentrum Hercules - Agenda
www.traxxas.nl