Opengewerkte Victory deagostini.

Discussie in 'Bouwverslagen historische schepen' gestart door Marc, 24 nov 2011.

  1. Marc

    Marc

    Lid geworden:
    19 jan 2004
    Berichten:
    753
    Locatie:
    W.Vl.
    Bedankt voor de reakties mannen,ik voorzie 5 dekken ,eentje meer dan deagostini,+ nog een soort dek extra in de laadruimte.

    Momenteel ben ik aan het uitzoeken hoe je zo'n dek kan een beetje verder uitwerken,en wel de boven als onderkant.
    Het is wel veel meer werk dan je zo zou denken.
    Het ganse projekt is voortdurend ver vooruit denken,voor ik het stukje dek kan plaatsen,moet de binnenbetimmering gemaakt worden.
    Alle dekken moeten ook in 2 kleuren(naturel en geschilderd uitgevoerd worden.Het zelfde met de binnenkant van het schip,dus goed opletten,er is erg weinig plaats tussen de dekken.
    Het stukje dek is in 2 delen gemaakt,anders kun je het niet meer tussen de steunbalken monteren.Aan de bovenkant kun je de splitsing nadien niet meer zien.
    De plankjes heb ik zelf gezaagd en gebreewd,deagostini gebruikt plankjes die te breed zijn.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Blackjack007

    Blackjack007 Guest

    Verslagen

    Ben ik verkeerd of heb ik de indruk dat er hier niet meer wordt verder gedaan ?? :confused:
     
  3. johnboy

    johnboy

    Lid geworden:
    7 nov 2011
    Berichten:
    109
    Locatie:
    maastricht
    Die indruk had ik al langer, jammer had graag gezien zijn open gewerket versie. Jammer:(
     
  4. Ad Bakker

    Ad Bakker In Memoriam

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    9.124
    Locatie:
    Barendrecht (NL)
    Ik vrees het ook, sinds de laatste (eigenlijk één na laatste) Koninginnedag niet meer op het forum geweest. Jammer inderdaad!!!!

    Groet,

    Ad Bakker
     

Deel Deze Pagina