openpilot 18-10 start verkoop

Heb je nu 2 bordjes roni?

Nope helaas , via de webshop was ik te laat maar binnen een week heb ik er 1 via een vriend.
Die heeft die thuis nog liggen en kon hem overnemen.
Al goed! Anders kon ik weer maanden wachten .....
Ik geraakte maar niet op de website anders had ik er nog 1 besteld , die heb je nooit teveel!

Je kan je email adres opgeven en zodra ze terug in stock zijn krijg je een mail.
Maar dan weer moet je razendsnel zijn :)

Wel balen dat die bluetooth modules niet op voorraad waren, die had ik ook nog wel gewild, zonder weer extra verzendkosten.....

Maar goed de openpilot komt eraan :D

Je kunt die bluetooth modules ook zelf maken. Met een adaptertje van goodluckbuy bijvoorbeeld. Staat er ook onder trouwens..

Je kunt wel ia AU bestellen naar dan kun je aan de postbode ook nog even 20 á 30 afrekenen, dat wordt wel vaak vergeten erbij te melden.... :)

OK wanneer hij er wel door komt heb je inderdaad marsel..:)

Heb ik niet hoeven te doen :D. Wellicht geluk gehad?

Ik heb het ook zelfs met iemand anders samen besteld.

Net op openpilot forum gekeken en het is zo dat nu pas de helft van alle bordjes verkocht zijn!
Dit hebben ze gedaan om server niet al te erg te belasten.....andere helft zal een van de komende dagen erop komen.

Heb er nu ook één onderweg. Na het bezoek aan de MBF-MC meeting in de Duinen afgelopen zondag heb ik besloten om ook een quadcopter te bouwen. Leuk beginnetje zo!

Wat voor iets ga je bouwen? Jij stond toch bij ons in de duinen de hele tijd toch?

Ja dat klopt. Ik vond het wel strakke acties van jullie. Vandaar dat ik me nu ook wil richten
op het FPV gebeuren. Ik wilde dat al een aantal jaar geleden al, toen wist niemand hier van multicopters af. Je zag ze alleen veel in het buitenland. Ik zat toen der tijd meer in het offroad buggy race gebeuren. Maar dat materiaal heb ik begin dit jaar verkocht.

Ik wil iets 'sportiefs' gaan bouwen, geen 'lompe' -tig copter of zoiets. Ik heb al wat rond gekeken hier en daar, opzoek naar ideeën, zelfs in Italië afgelopen zomer.

Ik kom zelf uit de elektronica, de mechatronica noemen ze dat nu. Dat mechanische gedeelte heb ik bij mijn bazen geleerd. Ik verwacht wel dat ik een eind kom met het projectje.
Anders geef ik wel een gil hier op 't forum.

Back