serge pot
Forum veteraan
dan is het een kwestie van op volgorde wegleggendas niet helemaal waar, je moet goed opassen waar welke bout moet komen omdat bijna alles M3 is en je hebt best wel wat m3 gaten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dan is het een kwestie van op volgorde wegleggendas niet helemaal waar, je moet goed opassen waar welke bout moet komen omdat bijna alles M3 is en je hebt best wel wat m3 gaten.
'Volgende keer goed kijken en desnoods foto`s maken voordat je gaat slopen.
alleen nu heb ik een probleem.
ik ben de koppaking kwijt!
wat nu?
ja koppakking is vaak van dun koper .
je bent handig genoeg , dus kwestie van maten opnemenwat de dikte moet zijn (vaak een 0,15 tot 0,25mm) bij een metaal waren zaak haal je dan latoen koper (vd wal in barneveld)in deze dikte .
dan is het een kwestie van uitknippen/snijden .
de pakking ontbramen .
en nu komt de grap . hang depakking aan een metaaldraadje en maak hemzwart met een vlam van een aansteker .pak nu een klein gasbrandertje en stook hetzwarte van de pakking af (dit proces heet uitgloeien)
nu kun je de pakking monteren .
eigenschap van koper is dat het onder warmte zacht wordt en onder druk hard ,perfect materiaal voor een koppakking dus .
heb dit al regelmatig gedaan voor automotoren (ja de grote motoren )
Koppakking zelf maken uit aluminium. (frisblikje).mooi, ik heb de carb aan de hand van foto,s van van iemand anders kunnen opbouwen.
alleen nu heb ik een probleem.
ik ben de koppaking kwijt!
wat nu?
Met schuurpapier 600 aan beide zijden matschuren.