Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb waarschijnlijk de LS6 die laatst op marktplaats te koop stond overgenomennu staat deze LS6 hier op het forum te koop dat is de zelvde ben momenteel in onderhandeling met die man ook heb ik er waarschijnlijk eentje op de kop getikt nieuw in de doos dus die moet gebouwd worden t zijn dacht ik ook wel goede termiek zwevers toch? lieren en elektro maken zou ook goed moetten kunnen ook kan ik n 2 tal cirrussen met 3 sets vleugels voor n prikje overnemen wat ik ook zeker ga doen daar moet toch wel een!! mooie cirrus uit te halen zij wat denk jij:wink:
momenteel 2 LS6 zwevers in huis de een nieuw in de doos en de andere bijna vliegklaar die stond hier op het forum te koop deze laatste ga ik elektro maken en de neus daarvoor aanpassen ik ga hier n nieuw opknapverslag draatje over openen de romp is behoorlijk vergeeld en ga ik opnieuw spuitenverder verkeert hij in zeer goede staat