Indoorvlieger
Forum veteraan
Dat vraagt natuurlijk om een foto. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar hee, dichtbakken kan altijd, ik ben niet snel bang haha, en als jij, op die leeftijd, eigenwijs bent en zegt ik ga het zelf proberen, dan help ik je ook.
stelletje eigenwijze snot aapjes.
Verdorie!! Nu ben ik er toch wel achter gekomen dat dat niet erg meer te repareren valt
Ik ben er net achtergekomen dat als je in de leiding blaast, dat je dan al belletjes met dat ding kan blazen haha.
@Monster Diesel
Danku! Ik heb wel nieuwe gevonden à €60 maar geen goedkope. En ik denk dat het geen €60 waard is.
@F. van Gent
Op Ebay duitsland staan ze voor €48,- inclusief verzenden. Maar op het forum staat ook een machientje (D12) te koop. Die is goedkoper en dan kan ik natuurlijk ook gewoon die ketel gebruiken.
Rick
@Boris100
Klopt, ik denk ook dat ik voor €40 een nieuwe koop. Ik ga eerst nog even verder met schilderen en dan kijk ik nog wel even.
Rick
Haha, koop nou maar een nieuwe, dat €20,00 ding ziet er fantastisch mooi gepoetst uit maar details kan je verder niet zien omdat de foto (bewust?) onscherp is.
Als ze vanaf fabriek 60 euro kosten nieuw dus
Hoe kan eby ze dan goedkoper verkopen
mvg
Frederik
Partijverkoop, faillissement van een winkel die dit spul verkocht, waarbij dit in de inboedel zat, een keer ergens in de aanbieding geweest, er zijn vele mogelijkheden waardoor iets te koop kan komen te staan onder de normale marktprijs, de verkoper er nog steeds winst op maakt, en het toch legaal is.