hallo,
ik heb van een forumlid een fox van 216cmvergenomen voor electro motor.
zou er iemand aan de hand van de foto's kunnen vertellen van welk merk die is of hoe deze vliegt?? enkel op de servoafdekplaatjes staat er robbe.
het rudder ziet er ook niet echt FOX achtig uit...
nu wegen de vleugels met servo elk 419 gram
de romp met servo's weegt een 812 gram...
in totaal dus met enkel de servo's een goeie 1591gram...
ik weet dat dit toestel met snelheid gevlogen zal moeten worden maar toch gaan we een klein beetje opknappen...
en toch ook al wat beginnen slopen aan het binnenwerk. het zat er allemaal wel goed in en kon perfect werken, maar toch ga ik een nieuwe plaat maken voor servo's en accu. zodat men servo's eventueel nog naar voor kunnen geplaatst worden voor het CG.
de cockpitplaat met zeteltjes gaat er mss ook nog wel uit.
nu denk ik om het rudder er zowiso ook van te halen en een ribbenversie te maken(moet lichter zijn denk ik)
ook het stabilo zou ik zo kunnen lichter maken en uit ribben, maar heeft iemand mss een goed profiel voor dit stabilo dan??
dan de rc.
op hoogte en rudder zitten er 2 standard graupner c577 servo's
op de rollen zitten hitec 81 servokes.
dit moet volstaan denk ik...
als motor had ik gedacht aan deze:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp 25 SK Series 35-42 1000Kv / 605w
lipo's heb ik 3cellen 2200 maar ik weet niet of dit genoeg zal zijn??
met een 13x7 klapprop(heb ik nog liggen)
en ofwel een 40 of een 60amp esc...
zo nog tips and tricks zijn altijd welkom...
ik heb van een forumlid een fox van 216cmvergenomen voor electro motor.
zou er iemand aan de hand van de foto's kunnen vertellen van welk merk die is of hoe deze vliegt?? enkel op de servoafdekplaatjes staat er robbe.
het rudder ziet er ook niet echt FOX achtig uit...
nu wegen de vleugels met servo elk 419 gram
de romp met servo's weegt een 812 gram...
in totaal dus met enkel de servo's een goeie 1591gram...
ik weet dat dit toestel met snelheid gevlogen zal moeten worden maar toch gaan we een klein beetje opknappen...
en toch ook al wat beginnen slopen aan het binnenwerk. het zat er allemaal wel goed in en kon perfect werken, maar toch ga ik een nieuwe plaat maken voor servo's en accu. zodat men servo's eventueel nog naar voor kunnen geplaatst worden voor het CG.
de cockpitplaat met zeteltjes gaat er mss ook nog wel uit.
nu denk ik om het rudder er zowiso ook van te halen en een ribbenversie te maken(moet lichter zijn denk ik)
ook het stabilo zou ik zo kunnen lichter maken en uit ribben, maar heeft iemand mss een goed profiel voor dit stabilo dan??
dan de rc.
op hoogte en rudder zitten er 2 standard graupner c577 servo's
op de rollen zitten hitec 81 servokes.
dit moet volstaan denk ik...
als motor had ik gedacht aan deze:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TGY AerodriveXp 25 SK Series 35-42 1000Kv / 605w
lipo's heb ik 3cellen 2200 maar ik weet niet of dit genoeg zal zijn??
met een 13x7 klapprop(heb ik nog liggen)
en ofwel een 40 of een 60amp esc...
zo nog tips and tricks zijn altijd welkom...
Laatst bewerkt: