'Opknappertje' a la BosModelAir, XL Boomie exit, XL Velox exit).

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
hoi Ger
ik hoop dat ik er net zoveel plezier van heb als jij gehad heeft.
kan ik eindelijk de frank na 4 jaar eens uitlaten.

groeten remke

@Remke

Gefeliciteerd met je aankoop van de XL Boomerang een gaaf kissie, kissie zeg ma gerust KIST, veel vliegplezier toegewenst van mij.

@Ger

Gaaf Ger, nu ga je zekers die XL Felox aanschaffen, dat vindt ik toch wel een toppertje hoor.

Vriendelijke groeten Jaap

Goed bezig die Ger! Die foto's wachten we idd op, neem je tijd maar wacht niet te lang:D.

Ik heb de RT Hammer 130 (inwendig volledig verbouwd.....
Gewoon uit nieuwschierigheid, wat heb je allemaal gedaan dan? Misschien ondersteund door wat foto's?

Grtz,
Gerald

vandaag ook weer lekker gevlogen met de boomi.
landingen gaan steeds beter.

deze winter ookmaar beginnen met de velox(ex pieter )

is toch leuk hoor, dat jet vliegen
groeten remke

Groot gelijk hoor Ger, zat je maar wat te stangen, je hebt wel het mooiste weekend van het jaar (vliegend) gemist:)

Cu soon.

Kijk Ger,
Zo mogen we het horen. Een mooie zware 2 cylinder is ook niet te versmaden. Zeker als het vrouwtje ook achterop klimt..... Als je in de buurt bent... Stroopwafels staan klaar...
:-)

See you.!!

Eigenlijk ben ik weer een beetje aan het rondkijken voor een waardige opvolger voor de XL Velox want hij zit nog lang niet aan z'n eind van z'n vliegleven
een echte modelbouwredenatie: hij is nog niet kapot, dus ik ga vast naar een nieuwe kijken.
Mijn vrouwtje snapt dit nooit terwijl het voor mij volkomen logisch klinkt :p

Ga je binnenkort nog een keer op een niet-zondag jetten Ger? Ik wil het weleens zien en horen!

Begin november waarschijnlijk ;-)

Je bent lekker op weg zo Ger, m`n Formost was ik iets sneller zat :roll:

Zolang je nog niets nieuws heb dan maar als doel de 200 stellen, na vlucht 150 rond gaan kijken en dan zorgen dat na vlucht 200 de opvolger gereed staat (maar of je zo snel bouwt ;-) ).

Spreek (en zie) je hopenlijk snel :yes:

@Jitse.
Lastig te zeggen, ik kijk de dag ervoor of ik ga vliegen naar buienradar en dan beslis ik of ik ga.
Maar ehh ik wil wel een keertje bij de RE een demotje geven, moeten ze toch heel hard rennen met de DB meter :wink: of heel goed luisteren als er nog 2 4 tacten in de lucht zijn want dan hoor ik zelfs mijn kist niet meer.
wat mij betreft: graag! Maarja, de omgeving zal wel weer gaan zeuren als ze wat verdachts zien :(
Wil je anders in het draadje wat Alex net meldde doorgeven als je beslist om te gaan jetten?

Back