'Opknappertje' a la BosModelAir, XL Boomie exit, XL Velox exit).

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
Graag gedaan, onderstaand cd`tje gaat morgen op de bus:
pakket%201.jpg

De foto`s neem ik wel voor je mee op de schaalmeeting in Oss, die wil ik zelf nog even gebruiken maar ze staan digitaal op de cd.

Maar eh door jou editing 'lijkt' het nog wat :wink:
Ik kan het vliegen niet beinvloeden hoor ;-)
was ook nergens voor nodig jouw "voorvliegen" was geweldig :yes:

Wat betreft die Sabredog, je weet me te vinden ;-)
Kom dan wel weer een daggie vliegen op Rozenburg en zal Onno dan ook meesleuren :D

Greetzzzzz

Als Onno meekomt, komt de Pfeil ook mee, beloofd bij deze :D

(kijk er al naar uit :yes: )

En eindelijk even tijd gehad om alle foto`s online te gooien.

Zie www.bosmodelair-productions.nl en dan onder foto`s

Of kijk hieronder ;-)
[web:724ea21afe]http://www.bosmodelair-productions.nl/demofoto/Boomerang/boomerang.htm[/web:724ea21afe]

Eens kijken of vanavond de foto`s van de Strutter ook nog lukken :roll:

Ik heb vanmiddag een kleine 3 liter brandstof mogen verstoken met deze bak, vliegt super Ger, bedankt voor de vlucht :thumbsup:

Grt.

Hee Ger,

Dat gaat goed :thumsup:

Eens komt er een tijd dat ik(wij) er waarschijnlijk ook eens aan ga geloven (mhhh, ben jij nog niet toe aan een nieuwe kist en turbine ;-) ).
Heb ook wel eens iemand horen zeggen verkoop al die 20+ kisten.... etc.... neh, nog maar niet ;-)

ps. kom zeker nog eens die kant op maar zal niet binnenkort zijn, te druk op werk, dan vakantie, dan verhuizing en tegen die tijd is het onderhand al december :-(

Feit blijft uiteraard dat ik nu effe uitgevlogen ben met deze turbine, heb 'nog' geen puntlas apparaat e.d.

Grt Ger.[/quote]

Dat is balen Ger.
het enige geluk is dat er nu toch wat vaker slecht weer komt, dus heb je mooi de
tijd om hem weer in orde te maken voor volgend seizoen.
jou kennende is hij zo weer gefixt

gr maikel

Back