Oplader nihm

Wat NPS zegt, ik zou me bij stoom houden.
Ik kan niet beoordelen hoeveel je daar vanaf weet maar electronica is echt niet jouw ding.

Ook voor jouw geldt. zoek de fout in het door mij ontworpen/berekende en gemaakte schakeling in de door geleidendheid gestuurde ketelregeling.
Indien je deze kan vinden, dan geef jij blijk van een goede inzicht in elektronische schakelingen.
Indien niet???

Hallo mannen,
Ik zoek een oplader voor mijn 6 nihm batterijen, maar kom er niet uit welke ik moet kopen.
Het gaat om deze 6 batterijen https://www.nkon.nl/rechargeable/nimh/aaa-size/aaa-eneloop-u-lip.html
Er zijn zoveel laders dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Liefst een die exstern aan gesloten kan worden.
Grt peter.

Dit was de vraag, dus behoeft er geen uitleg over lipo laders, ketels , balancers of mensen die wel of niet kundig zijn over hetgeen wat ze allemaal zeggen hier.

Laatst bewerkt:
Dit item wordt weer vervuild door een eigenlijk nutteloze discussie. Je bent toch niet te overtuigen. Wat betreft een commentaar op je schakeling, dat komt niet. Heb ik ook nooit toegezegd. De reden daarvoor is eenvoudig. Elektronica is niet mijn vak. Buiten wat hobbijkennis weet ik er weinig van af. Zinnige reacties kan ik dan ook niet geven. Ik ken mijn grenzen...
Laat dit item nu maar weer het item van Peter58 zijn met zijn vraag over laders.

Sorry hoor maar ik hoef mezelf niet tegenover jou te bewijzen.
Ik hen ETS gedaan, bij Bosch en Liebherr gewerkt, pinsystemen ontworpen en de laatste 10 jaar in noodstroomsystemen gewerkt, dat zijn dus industriele laders en omvormers en ook voor dat bedrijf mee helpen ontwikkelen in Shenzhen.
Ik hoef me niet te bewijzen.
Jouw schakeling interesseert me helemaal niet en ik ksn mijn tijd beter besteden.
Ben een nieuw toilet aan het bouwen, een cnc schuimsnijder aan het verbouwen, een 3d printer aan het bouwen en in modelbouw moet ik ook nog het een en ander doen.
Dus het is zonde van mijn tijd en ogen om jouw draadje te gaan lezen.

GJ

Oei oei, maar ik weet genoeg (tot nu toe). Gaarne weer ontopic heren.
Ruzie,s gaarne via pb, hier zit ik niet op te wachten, sorry.
Grt peter

Back