er is niemand die je tegenhoudWord de baan nog een beetje gefixt voor zondag eigenlijk?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
er is niemand die je tegenhoudWord de baan nog een beetje gefixt voor zondag eigenlijk?
Jij bent altijd welkom hé!!
Aanstaande zondag clubcourse meerijden??
ik kan dan wel wat tegenstand gebruiken..
het beloofd een vol veld 2wd en 4wd te worden
als jij en elvo kunnen komen, dat zou super zijn!!
Right. Laten we kijken wie er hardcore genoeg is om de eerste Slash/SC winterkampioen te worden:
"Indoorwedstrijden MAC Vlijmen in de Jacori Manège in Rosmalen voor 2wd, 4wd, truck/slash:
- 28 november 2010
- 9 januari 2011
- 20 maart 2011
Vorig jaar is gebleken dat de Losi Steppin en de JC Goose-Bumps goede banden zijn voor deze ondergrond.
Je kan voorinschrijven op: inschrijving.macvlijmen@gmail.com: vermeld naam, klasse, frequenties, transpondernummer en ook de datums voor het geval je niet op alle datums kan komen.
http://www.m-auto.nl
"
er is niemand die je tegenhoud![]()
efkes "offtopic" :
't is natuurlijk maar gissen, deze heren zullen zelf wel de keuze maken, maar ik denk dat ze zondag a.s. eerder zullen te gast zijn op het laatste ck te Kampenhout
-> zowel van TM als TFB zijn daar de aanstaande clubkampioenen bij te staan én te huldigen, nl. Thaisa in de rookie en Willem-Jan in de 2WD klasse !
...en wij hopen stillekes ook nog op wat broodnodige coaching en CR2 - afstel support![]()
Idd, clubrace in kampenhout it is!
QUOTE]
Je moest je banden van het EK toch nog opstoken!!!
van wat ik weet is dat er op no-nitro 1/8 electro buggy en truggy gereden word.
Er is ook iets te zeggen om SC bij de 1/8 electro te lappen natuurlijk. Heb je daar al eens gehoord?
Bij deze wil ik al de SC rijden uitnodigen op de laatste club wedstrijd (17-10-2010),op het parcour van Orra te arendonk.
ik maak voor jullie aparte reeks, zodat jullie eens op astro kunnen rijden.
Mvg kris.
Ps, ik denk niet dat de meeste er geen reeks bij willen op de BNK, maar het probleem is tijd.
De eerste start opt bnk was om 9.30, er waren 4 reeksen 2wd, en 4 reeksen 4wd, het bnk was gedaan om 18.00, met nog geen 20min pauze om te eten, doe daar nog 1 reeks bij, is het al snel 19.00 u.
Mvg kris.
Ik zou ook niet met 1/10e op een 1/8e baan willen rijden. Was vroeger geregeld het geval in onroad 1/10e en daar is dan echt niks tof aan.
Zover ik nu kan zien, kan ik er wel bij zijn.
Lijkt mij leuk, ik wil ook wel een x komen trainen daar bij jullie, in het weekend of zo.
Moet ik me dan eerst aanmelden op een site, of zijn er vaste tijden dat de baan open is?
Ik vrees dat jij toch iets wat te romantische gedachten heb, over een SC klasse tot het niveau van bv een NK te tillen. Je gaat er bijv. al vanuit dat wanneer je aan tafel schuif bij een NK of een BNK het niveau omhoog schiet over de gehele linie, helaas denk ik (al zou je daar rijders weten te ronselen) dat deze gasten toch misschien wel een maatje te groot zouden kunnen wezen voor vele dromers onder jullie. De mentaliteit van deze heren is over het algemeen dat ze het beste van het beste moeten hebben (ongeacht of het een verbetering is) waar jij ook aan mee zal moeten doen om aansluiting te houden, dat is een trend die je niet zomaar kan stoppen. Tussen de regels door lees ik dat het erbij horen, voor jou misschien wel belangrijker is, dan het opkrikken van de SC klasse tot NK of BNK niveau, het zou natuurlijk kunnen dat ik dit verkeerd inschat.
.
Bij deze wil ik al de SC rijden uitnodigen op de laatste club wedstrijd (17-10-2010),op het parcour van Orra te arendonk.
ik maak voor jullie aparte reeks, zodat jullie eens op astro kunnen rijden.
Mvg kris.