Johannes,
Vroeg of laat was dit toch een probleem geworden, draadje(s) of niet.
Ik heb het ontwerp gezien van het bord wat de zeilvliegers daar willen plaatsen en dat is NIET wat wij willen! Maar wat wil je, zij hebben keurig netjes toestemming van de terreinbeheerder gevraagd én gekregen.
Dat was overigens ook de reden van het starten van dit draadje.
Dit is dus typisch voor wat wij als KNVvL veel in den lande zien: 50% van de clubs heeft terrein (omgevings/milieu) problemen de andere helft (NOG!!!) niet!
En dan jezelf lekker rijk rekenen dat je geen problemen hebt, kop in het zand, laat maar waaien, we zien wel, etc.
Vroeg of laat komen dan tóch problemen, zoals bvb bij Nuth heeft plaats gevonden, en dat is beslist geen uitzondering, door het toedoen van EEN man!
Vlieg je zonder vergunning/permissie van de terreinbeheerder, dan is het een kwestie van tijd totdat er iemand opstaat en dat meldt. En moet je opkrassen.
Stel je voor, je krijgt een formele melding, in dit geval als beheerder in dienst van HHRS Rijnland en er ligt een melding op je bureau. Van tafel vegen? Dat werkt helaas anno 2011 niet zo.
Dus laat Maarten rustig zijn werk doen, paniekvoetbal is even niet op zijn plaats hier.
Richard Branderhorst
CIV KNVvL