Heren,
In mijn fourstar heb (had) ik een .46 ax van os zitten.
Ding liep altijd geweldig, heeft nu 1 seizoen gedraaid.
Laatste 2 vliegdagen erg veel ruzie met hem gehad.
Waar hij normaal redelijk vlot aansloeg, wilde hij nu gewoon bijna niet aan de gang.
Gister werd dit zodanig ernstig, dat ik het heb opgegeven (en dat zegt iets..)
Plug werkt, brandstof zat, maar geen plof.
Vandaag motor eens opengemaakt.
Blijkt er gewoon een laag van de bus op delen weg te zijn. Gewoon voelbaar dat er een laag mist..
Tuurlijk schrappen in de zuiger.
Motor heeft nog nooit werkelijk krap gestaan, altijd mooie rooksporen.
Geen idee iig wat ik hier mee te maken kan hebben.
Maar als een os al dergelijke zooi over de toonbank gooit (of erop vertrouwd dat het meestal wel goed zal gaan), waarom wil ik hun motoren dan?
Meerdere fabrikanten melden dat ze motoren maken met de standaarden van os. Maar wil ik dat dan, als dit te verwachten is?
En wat voor motor kan ik als vervanging erin gooien? Heb vrij weinig zin om hier een nieuwe bus en zuiger in te stoppen, als het wachten is op de volgende hik up van de bus...
In mijn fourstar heb (had) ik een .46 ax van os zitten.
Ding liep altijd geweldig, heeft nu 1 seizoen gedraaid.
Laatste 2 vliegdagen erg veel ruzie met hem gehad.
Waar hij normaal redelijk vlot aansloeg, wilde hij nu gewoon bijna niet aan de gang.
Gister werd dit zodanig ernstig, dat ik het heb opgegeven (en dat zegt iets..)
Plug werkt, brandstof zat, maar geen plof.
Vandaag motor eens opengemaakt.
Blijkt er gewoon een laag van de bus op delen weg te zijn. Gewoon voelbaar dat er een laag mist..
Tuurlijk schrappen in de zuiger.
Motor heeft nog nooit werkelijk krap gestaan, altijd mooie rooksporen.
Geen idee iig wat ik hier mee te maken kan hebben.
Maar als een os al dergelijke zooi over de toonbank gooit (of erop vertrouwd dat het meestal wel goed zal gaan), waarom wil ik hun motoren dan?
Meerdere fabrikanten melden dat ze motoren maken met de standaarden van os. Maar wil ik dat dan, als dit te verwachten is?
En wat voor motor kan ik als vervanging erin gooien? Heb vrij weinig zin om hier een nieuwe bus en zuiger in te stoppen, als het wachten is op de volgende hik up van de bus...