Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar dan geschikt voor de huidige typen ontvangers met die 3.3v puls e.d.?De RS100S, die je noemt, is dezelfde als de huidige S3001 van Futaba, een standaard 3kg-cm servo. De S3003 is de kogelgelagerde versie daarvan.
Toch net andersom? De 3001 is bij mijn weten gelagerd, de 3003 niet. De 3001 kost 15 euro, de 3003 zit rond een tientje.de huidige S3001 van Futaba, een standaard 3kg-cm servo. De S3003 is de kogelgelagerde versie daarvan.
Hoi allemaal,
voor een restauratie project wil ik verloopkabeltjes maken van de 'oude Robbe stekker' tijdelijk naar een moderne ontvanger.
Hiermee hou ik de robbe servo's even intact, totdat de oude vintage 27Mhz ontvanger en zender weer in orde zijn.
Nu heb ik wat oude kabeltjes (de female kant) om een verloopkabeltje te maken, maar van de zwarte draad is de koperen kern helemaal zwart geworden. Eigenlijk verrot denk ik. Heb al een cm of 5 van de kabel afgehaald, maar het lijkt door de hele kabel heen.
Is daar nog wat mee te doen? of is die kabel afgeschreven?
Weet iemand waar ik dat type 'oude robbe' stekkertjes nog kan aanschaffen?
Dank alvast!