overtrek bijlanding eerst zwaare crash vastvleugel

High-flyer,

Ons veld is/wordt heel goed onderhouden, alleen s'winters is de drassigheid lastig.

Alleen als je alleen vliegt moet je rekening houden met waar je land....... een eind rijden met een vliegtuig op schoot is niet zo prettig.

rob

Rob Keij en high flyer

ik vind het hel knap en goed om met deze hobby bezig te zijn,
ondanks jullie handycap

mijn complimenten voor jullie inzet
en ga zo door.

hygh flyer vliegt je raptor al.

in de winter zou je op ons veld klaar zijn denk ik, het eerste stuk is dan dusdanig drassig dat je daar met een rolstoel niet overheen zou kunnen.

of gewoon gezellig zorgen en afspreken met clubleden, met meer man vliegen is altijd gezellig :wink:

nou ik krijg voor de stoel die ik heb een zet offroad wielen :D zo dat ik ook op het veld gemakelijk kan rolen en ik ben ook al bezig om het karretje te plannen zo dat ik straks ook de heli's makelijk kan vervoeren op het veld
de groote kar is al klaar :banana: (voor het transport van mijn vloot naar het veld) dus de ik kan als ik mijn brevet heb waneer ik maar wil naar het veld toe en vliegen zodra ik die wielen heb
je moet gewoon inovatief zijn toch :wink:

nou mensen het is gebeurd
mijn trainer ligt in de vuilins bak kompleet aan stukken
is gebeurd omdat ik weer wou gaan landen met een stevige wind en ik dus een beetje anders vloog dan normaal.
en toen ik zag dat ik te laag zat voor een object dat in de weg zat gooide ik het gas er op en trok meteen aan de hoogte gevolg een stall en dat was te laag bij de grond om nog maar iets te doen

Back