overtrek bijlanding eerst zwaare crash vastvleugel

Dat ligt aan je niveau van inzicht in vliegtuigen...

ik heb eens een kameraat met fs laten vliegen en binnen de kortste keren ging hij naar beneden niet naar boven...

het geeft wel degelijk voordeel... :wink:

@maartenr
bedankt en het is inderdaat super om je eerste vlucht te maken zo wel met normale vliegtuigen als model maar nu nog het brevet en dan gewoon lekker solo en met zelfbouw vliegtuigen vliegen want die artf kost mijn behoorlijk wat kop zorgen en kapote handen

@Agorias
ik heb ook al fms en easy fly met rc game bird en ook ik vind dus dat model vliegtuigen niet onder doet voor de standaard kisten zo als een cessna

Groeten marco

ik ging net na dat jij gepost had achter de pc en kreeg een melding dat ik mail had en in een van die mails stond dat er iemand gepost had dus daarom was het snel en ik hoop dat ik er vrijdag weer bij kan zijn op de club avond

hi iedereen vandaag weer wat gevlogen en ook een start gedaan en een paar fly overs en net terwijl ik een flyover maakte viel de motor :twisted: uit dus leker low level dus gouw ff de kist in een bocht zo dat ik iets beter de zender over kon geven na het weer recht te heben gelegt dus dat was noodlanding no1 :( van de kist waar door het neus wiel iets verbogen was hoop morgen weer wat te vliegen
greetz marco

hi iedereen
ik heb nu ook een raptor 30 heli en vlieg nog steeds met mijn hype trainer 40 doe al zelfstandig landingen en starts nog steeds geen video kunnen maken want de cam ging kapot op de trouwdag van mijn zus dat is gewoon niet normaal meer
maar zodra ik de cam heb komt er zekers een filmpje van en ook van de heli en als het me lukt om de zwever klaar te krijgen die ook

Zo zo...toe maar...een vliegtuig, heli en zwever. :lol: Je hebt het goed te pakken zie ik. ;)

het was ook maar een geintje
maar ik vond het gewoon leuk dat je het er ook nog ff bij zette van mijn keuze om voor de winter ook nog een microheli te kopen

Back